کلیدواژه خرید / (35 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
مدلسازی خرید آنی در صنعت خردهفروشی ایران (مورد مطالعه: هایپر استار ارم تهران)
نویسنده : نوبهاری، سینا ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : بافنده زنده، علیرضا ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » خرداد و تیر1401 - شماره 113 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها: خرید فراترکیب خرید آنی عوامل بحرانی خرید آنی صنعت خردهفروشی
-
2.
شناسایی عوامل مؤثر بر تغییر گرایش به مصرف کالای تجملی با تعدیلگری ویژگیهای جمعیتشناختی (مورد مطالعه: شهر مشهد)
نویسنده : شیرزور علی ابادی، زهرا ؛ کاری، مهدیه ؛
مجله : مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان » تابستان 1400 - شماره 60 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها: ادراک تصویر ذهنی کیفیت خدمات خرید اثر اجتماعی خودبینی کالاهای تجملی
-
3.
تبیین جامعهشناختی رابطه عادتواره و خرید کالاهای ورزشی خارجی؛ مطالعه موردی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی خارجی شهر سنندج
نویسنده مسئول : محمدی، فردین ؛ نویسنده : ملکی، علی ؛
مجله : راهبرد فرهنگ » تابستان 1400- دوره چهاردهم ،شماره 54 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 123 تا 142 )
کلیدواژه ها: بوردیو خرید عادتواره کالاهای ورزشی خارجی عادت مصرفکنندگان
-
4.
ارائه الگویی جهت بررسی عملکرد موفقیت آمیز فن بازار دفاعی
نویسنده : مهرگان فر، غلامرضا ؛
همایش : الگوهای نوین مدیریت کسب و کار » دوره 4؛ 1400/03/30 - 1400/03/30 (20 صفحه - از 3557 تا 3576 )
کلیدواژه ها: بازاریابی فناوری فروش موفقیت رقابت دفاعی فن بازار خرید
-
5.
اعتبارسنجی پرسشنامه سبک تصمیمگیری خریداران محصولات ورزشی
نویسنده : محمودی، احمد ؛ جمشیدی، علی ؛ نویسنده مسئول : علیزاده، ولی ؛
مجله : علوم ورزش » زمستان 1398- شماره 36 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده خرید اعتبارسنجی محصولات ورزشی سبک تصمیمگیری مصرفکننده
-
6.
سیاست های داخلی سازی قطعات خودرویی (تجربیات داخلی سازی در شرکت سایپا سیتروئن)
نویسنده : فیروزی، حسین ؛ معمارنژاد، محمد ؛
مجله : جهان نوین » پاییز 1398 - شماره 7 (14 صفحه - از 48 تا 61 )
کلیدواژه ها: خرید تامین هماهنگ کننده مهندسی داخلی سازی داخلی سازی
-
7.
بررسی روشهای افزایش تعاملات با هدف ارتقا کیفیت زندگی شهری در مجتمعهای تجاری
نویسنده : رضایی، حسن ؛ عطارزاده کرمانی، شادی ؛
مجله : مطالعات طراحی شهری و پژوهشهای شهری » پاییز 1398، سال دوم - شماره 3(جلد اول) (14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها: تعاملات اجتماعی خرید فضاهای شهری مجتمع تجارتی
-
8.
تأثیر مرچندایزینگ بر ارزش درک شده خرید توسط مشتریان فروشگاههای ورزشی
نویسنده مسئول : چراغ بیرجندی، کاظم ؛ نویسنده : میرمرادزهی، افسانه ؛
مجله : علوم ورزش » بهار 1398-شماره 33 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 27 تا 41 )
کلیدواژه ها: خرید ارزش درک شده مرچندایزینگ <Param Name=value> مشتریان ورزشی</Param>
-
9.
بررسی احساس پشیمانی از خرید در خرید کالاهای غیر اساسی (انگیزه ها و حسرت پس از خرید)
نویسنده : راسخ، بهانه ؛
مجله : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » بهار 1397، دوره جدید - شماره 13 (14 صفحه - از 49 تا 62 )
کلیدواژه ها: خرید احساس پشیمانی کالاهای غیر اساسی
-
10.
گردشگری و نظریات فرهنگی توسعه
نویسنده : محمدی، محسن ؛
مجله : پژوهش نامه علوم انسانی اسلامی » پاییز و زمستان 1396 - شماره 8 رتبه علمی-ترویجی (حوزه علمیه (30 صفحه - از 97 تا 126 )
کلیدواژه ها: توسعه مدرنیته گردشگری خرید چالشهای فرهنگی معاصر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- C (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)