مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
-
1.
نویسنده مسئول : محمودی، ادریس ؛ نویسنده : مجدم، کوثر ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 3 تا 29 )
کلیدواژه ها:ریسک درک شدهاعتماد درک شدهنگرشسازههای تجارت اجتماعیمشتریمشتریانتجارت اجتماعیاطلاعاتقصد خرید مشتریاعتمادپژوهش
-
2.
نویسنده : مجدم، کوثر ؛ محمدی، سارا ؛ نویسنده مسئول : نداف، مهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 115 تا 136 )
کلیدواژه ها:اعتمادرفتارمصرفکنندهخریداینترنتیUTAUT2تبلیغات دهانبهدهان.مشتریانخرید اینترنتیUTAUTپژوهشرفتار خرید مشتریان