کلیدواژه ارزش مشارکت مشتری / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سهرینی، جمال ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (15 صفحه - از 2724 تا 2738 )
کلیدواژه ها:مشارکت مشتریارزش مشارکت مشتریهم آفرینی ارزشارزش تاثیرگذاری مشتری
-
2.
نویسنده : عراقی، مجید ؛ رستم زاده، رضا ؛ عالی، صمد ؛ قره بیگلو، حسین ؛ نویسنده مسئول : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 192 تا 216 )
کلیدواژه ها:ارزش مشارکت مشتریبازاریابی مشارکت مشتریارزش ادراک مشتریمشتریمشتریانبانکمشارکت مشتریمدلارزش طول عمر مشتریارزشپژوهش
-
3.
نویسنده : رنجبریان، امیر ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 155 تا 180 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریارزش مشارکت مشتریارزش ادراک شده مشتریارزش لذتگرایانهارزش نفعگرایانهمشتریبانکارزشمشتریانارزش طول عمر مشتریمشارکت مشتری
-
4.
نویسنده مسئول : محمودی میمند، محمد ؛ نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عزیزی، ایمان ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1401 - شماره 146 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 103 تا 118 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهمرجع مشتریهم آفرینی مشتریرویکرد آمیختهارزش مشارکت مشتری
-
5.
نویسنده : حسینی، سید محمد کامل ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:اقتصاد مالی»بهار 1401 - شماره 58 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها:مشارکت مشتریارزش ادراکشده مشتریارزش مشارکت مشتریصنعت بانکداریمشتریارزش طول عمر مشتریارزشبانکمشتریان
-
6.
نویسنده : وهاب زاده، فهیمه ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1399 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 255 تا 291 )
کلیدواژه ها:ارزش مشارکت مشتریصنعت هلتداریمدلهای رابطهای مشتریبازاریابی مشارکت مشتریمشتریمدلهتلارزش طول عمر مشتریمشتریانارزش
-
7.
نویسنده : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ اصلانپور علمداری، ندا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهارزش مشارکت مشتریخلق ارزش برای شرکتپویایی رابطهچرخه عمر رابطهمشتریارزش طول عمر مشتریمشتریانمشارکت مشتریارزشرابطهشرکت بیمه