کلیدواژه ارزش لذتگرایانه / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حبیبی پور، نازنین ؛ نویسنده مسئول : موسوی کاشی، زهره ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1401 - شماره 32 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (56 صفحه - از 185 تا 240 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش فایدهگرایانهقصد تداوم استفادههـاهــابـا
-
2.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ نویسنده مسئول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1401 - شماره 3 (20 صفحه - از 328 تا 347 )
کلیدواژه ها:ارزش اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش خودشکوفاییسردرگمی ابهامسردرگمی سربارسردرگمی شباهتتبلیغات رسانههای اجتماعیاجتماعیارزشمصرفکنندهتأثیر
-
3.
نویسنده : رنجبریان، امیر ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 155 تا 180 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریارزش ادراک شده مشتریارزش لذتگرایانهارزش مشارکت مشتریارزش نفعگرایانهمشتریبانکارزشمشتریانارزش طول عمر مشتریمشارکت مشتری
-
4.
نویسنده : محمودیان، عابد ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1397 - شماره 26 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 77 تا 88 )
کلیدواژه ها:دانشجویانکفشهای ورزشیارزش فایدهگرایانهارزش لذتگرایانهقصدخرید
-
5.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ اسلامی، رویا ؛ داورپناه کیاسرائی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 149 تا 180 )
کلیدواژه ها:ارزش برتررفتار خریدساختمان لوکسارزش لذتگرایانهارزش نمادینارزش هزینهایارزش درکشده توسط مشتری
-
6.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ ملکیان، شبنم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 22 (23 صفحه - از 117 تا 139 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتماد به برندهویت برندوفاداری رفتاری برندوفاداری نگرشی برندارزش مالی برندرضایت از برندارزش لذتگرایانه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)