کلیدواژه آمیخته تبلیغات / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : انصاری، منوچهر ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 37 تا 51 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژه برنددانش برندآمیخته تبلیغاتارتباط با برند
-
2.
نویسنده : نورایی، محمود ؛ حسامی، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1391 - شماره 9 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:بازاریابیآمیخته بازاریابیآمیخته تبلیغات