تابستان 1391 - شماره 9
-
نویسنده : نورایی، محمود ؛ حسامی، حمیدرضا ؛
(19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:بازاریابیآمیخته بازاریابیآمیخته تبلیغات
-
نویسنده : ایران زاده، سلیمان ؛ داودی، کامل ؛
(16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها:شش سیگماافزایش دقتصرفه جویی در هزینه و زمان
-
نویسنده : سیدصالحی، سیدعلیرضا ؛ خاتمی نژاد، حامد ؛ کریمی راد، علی ؛
(19 صفحه - از 38 تا 56 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندتداعی برندکیفیت درک شدهنگرش به تبلیغات
-
نویسنده : صفرزاده، حسن ؛ ایزدپناه، نوشین ؛
(23 صفحه - از 58 تا 80 )
کلیدواژه ها:خودکارآمدیمدیریت استعدادارزیاباننظریه های رفتارینظریه های شناختی
-
نویسنده : موسی خانی، مرتضی ؛ معمارزاده، غلامرضا ؛ امیری، مقصود ؛ حسن زاده، رقیه ؛
(13 صفحه - از 82 تا 94 )
کلیدواژه ها:شهودعملکردمدیران دولتیتوانائیها (ویژگیهای اثربخش)مدل توانائی
-
نویسنده : محمدزاده، امیر ؛ اسکندری، یونس ؛
(16 صفحه - از 96 تا 111 )
کلیدواژه ها:AHPMCDMارزیابی کیفیقانون برگزاری مناقصاتکمیته فنی
-
نویسنده : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ آقایی، اصغر ؛ آقایی، میلاد ؛
(15 صفحه - از 113 تا 127 )
کلیدواژه ها:ناجاسیستم نگهداری و تعمیراتناب سازی