تابستان 1391 - شماره 9
-
رابطه آمیخته تبلیغات با میزان فروش تلویزیون های خارجی در ایران (مورد مطالعه: محصول LED شرکتهای SONY و SUMSUNG)
نویسنده : نورایی، محمود ؛ حسامی، حمیدرضا ؛
(19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها: بازاریابی آمیخته بازاریابی آمیخته تبلیغات
-
بهبود کیفی فرآیندهای خدماتی با بهره گیری از منطق شش سیگما
نویسنده : ایران زاده، سلیمان ؛ داودی، کامل ؛
(16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها: شش سیگما افزایش دقت صرفه جویی در هزینه و زمان
-
بررسی درک نقش هزینه تبلیغات و ارتقاء فروش در ایجاد وفاداری برند
نویسنده : سیدصالحی، سیدعلیرضا ؛ خاتمی نژاد، حامد ؛ کریمی راد، علی ؛
(19 صفحه - از 38 تا 56 )
کلیدواژه ها: آگاهی از برند وفاداری به برند تداعی برند کیفیت درک شده نگرش به تبلیغات
-
بررسی تاثیر سنجش عملکرد کارکنان با استفاده از رویکردهای روانشناسی بر توسعه ظرفیت های انسانی و استعدادیابی
نویسنده : صفرزاده، حسن ؛ ایزدپناه، نوشین ؛
(23 صفحه - از 58 تا 80 )
کلیدواژه ها: خودکارآمدی مدیریت استعداد ارزیابان نظریه های رفتاری نظریه های شناختی
-
طراحی مدل ویژگیهای اثربخش مدیران در نظام اداری ایران با رویکرد طراحی سیستم خبره فازی
نویسنده : موسی خانی، مرتضی ؛ معمارزاده، غلامرضا ؛ امیری، مقصود ؛ حسن زاده، رقیه ؛
(13 صفحه - از 82 تا 94 )
کلیدواژه ها: شهود عملکرد مدیران دولتی توانائیها (ویژگیهای اثربخش) مدل توانائی
-
تحلیل موانع اجرای قانون برگزاری مناقصات در بخش دولتی
نویسنده : محمدزاده، امیر ؛ اسکندری، یونس ؛
(16 صفحه - از 96 تا 111 )
کلیدواژه ها: AHP MCDM ارزیابی کیفی قانون برگزاری مناقصات کمیته فنی
-
عوامل موثر بر ناب سازی سیستم نگهداری و تعمیرات؛ (مطالعه موردی: سیستم نت ناجا)
نویسنده : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ آقایی، اصغر ؛ آقایی، میلاد ؛
(15 صفحه - از 113 تا 127 )
کلیدواژه ها: ناجا سیستم نگهداری و تعمیرات ناب سازی