موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 10 |
علوم سیاسی 8 |
اقتصاد 5 |
جغرافیا 4 |
میان رشته ای 3 |
علوم اجتماعی 3 |
اخلاق 1 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 35 |
-
1.
شناسایی موانع بهکارگیری اینترنت اشیا در صنایع کوچک و متوسط استان ایلام با استفاده از تکنیک دلفی فازی
نویسنده : علیاکبری، سبحان ؛ نمامیان، فرشید ؛ نویسنده مسئول : وفایی، فرهاد ؛
مجله : فرهنگ ایلام » پاییز و زمستان 1401 - شماره 76 ISC (20 صفحه - از 97 تا 116 )
کلیدواژه ها: موانع صنایع کوچک و متوسط ایلام اینترنت اشیا
-
2.
طراحی و تبیین الگوی اثرگذاری تبلیغات مبتنی بر شبکههای اجتماعی در حوزه بازاریابی مراکز خدمات درمانی بخش خصوصی (رویکرد آمیخته: تحلیل تم-مدلسازی معادلات ساختاری)
نویسنده : شفیعیپور، وحید ؛ تقوایی، رضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (11 صفحه - از 431 تا 441 )
کلیدواژه ها: تبلیغات خدمات درمانی مراکز مراکز خدمات درمانی شبکههای اجتماعی
-
3.
اصول اخلاق بازاریابی و استراتژی خدمات اینترنت بانک براساس ارزش ادراک شده مشتریان
نویسنده : وطندوست، تورج ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (13 صفحه - از 517 تا 529 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی بانک خدمات اینترنت بانک مشتری مشتریان ارزش ادراکشده مشتری ارزش ادراکشده مشتریان
-
4.
طراحی مدلی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان با استفاده از تحلیل پوششی داده های فازی
نویسنده : نمامیان، فرشید ؛ علیشاهی فولاد، امین ؛ مرادی، علیرضا ؛ معروفی، فخرالدین ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (14 صفحه - از 8747 تا 8760 )
کلیدواژه ها: عملکرد ارزیابی کارایی بهره وری مدل تحلیل پوششی دادههای فازی ستاد
-
5.
بررسی بازاریابی در صنعت هتلداری با رویکرد مدلسازی معدلات ساختاری
نویسنده : بیگ پورتنها، مریم ؛ تقوایی، رضا ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (15 صفحه - از 1024 تا 1038 )
کلیدواژه ها: هتلداری صنعت هتل داری معدلات ساختاری بازاریابی مدل
-
6.
پدیدارشناسی امید مشتریان به خدمات بانکی در بانک کشاورزی (رویکرد آمیخته: پدیدارشناسی-مدلسازی معادلات ساختاری)
نویسنده : احمدی، اصغر ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (34 صفحه - از 3007 تا 3040 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی خدمات بانکی امید مشتری بانک مشـتری امید مشتری مشـتریان مشتریان
-
7.
طراحی و ارائه مدل مفهومی بازاریابی چریکی(پارتیزانی) بر تسهیل جذب گردشگر با رویکرد منافع اقتصادی با استفاده از مدل ISM
نویسنده : نمامیان، فرشید ؛ ارفعی، عزیز ؛ غنی زاده، افشین ؛ نویسنده مسئول : حسنی، سید رضا ؛
مجله : جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) » زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 449 تا 470 )
کلیدواژه ها: صنعت توریسم بازاریابی چریکی(پارتیزانی) مدل سازی ساختاری تفسیری منافع اقتصادی جذب گردشگر
-
8.
پیشایندها و پیامدهای عشق به برند مقصد گردشگری؛ (موردمطالعه: استان گیلان)
نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛ نویسنده : رحمتی، محمدحسین ؛
مجله : گردشگری و توسعه » زمستان 1401 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 157 تا 168 )
کلیدواژه ها: گردشگری تحلیل محتوا عشق به برند برند مقصد عشق به برند مقصد
-
9.
بررسی نقش اخلاق در شکل گیری برند مقصد
نویسنده : نظامی، آرش ؛ اسلامبولچی، دکتر علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، دکتر فرشید ؛
مجله : اخلاق در علوم و فناوری » زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (5 صفحه - از 180 تا 184 )
-
10.
تبیین تجارت الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده : رحیمیان، مهرداد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » تابستان 1401 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 295 تا 332 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک فراترکیب مدلسازی ساختاری تفسیری مدیریت ارتباط با مشتری شاخص