کلیدواژه بازاریابی سیاسی / (44 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : فتاح پور، محمدحسین ؛ محمدی فر، یوسف ؛ احمدیان، قدرت ؛ نویسنده مسئول : حسین پور، مهدی ؛
مجله:Political Organizing of Space»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 1 (12 صفحه - از 34 تا 45 )
کلیدواژه ها:دیپلماسی عمومیجمهوری اسلامی ایرانچالشهاقدرت نرمبازاریابی سیاسی
-
12.
نویسنده : فتاح پور، محمدحسین ؛ محمدی فر، یوسف ؛ احمدیان، قدرت ؛ نویسنده مسئول : حسین پور، مهدی ؛
مجله:Political Organizing of Space»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 1 (12 صفحه - از 34 تا 45 )
کلیدواژه ها:دیپلماسی عمومیچالشهاقدرت نرمبازاریابی سیاسیجمهوری اسلامی ایران.
-
13.
نویسنده مسئول : یوسفی رامندی، رسول ؛ نویسنده : سیاری، سروش ؛
مجله:دانش سیاسی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 625 تا 658 )
کلیدواژه ها:جمهوری اسلامی ایرانمبارزات انتخاباتیبازاریابی سیاسیمدلسازی تفسیری ـ ساختاریمدیریت کمیپن انتخاباتی
-
14.
نویسنده : برزگر، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : راجی، محمدهادی ؛
مجله:جستارهای سیاسی معاصر»پاییز 1400، سال دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 3 تا 28 )
کلیدواژه ها:روششناسیکنشبازاریابی سیاسیالگوی سه گانه
-
15.
نویسنده : تیموری، حمیدرضا ؛ اسماعیل زاده مقری، علی ؛ فرحبد، فرزین ؛ نویسنده مسئول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1400- شماره 126 رتبه A (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 60 تا 69 )
کلیدواژه ها:استراتژی های بازاریابیبازاریابی سیاسیمولفه ها و پیامدها
-
16.
نویسنده : قورچانی خوزانی، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:پژوهش های راهبردی سیاست»تابستان 1400 - شماره 37 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 10 تا 42 )
کلیدواژه ها:انتخابات ریاست جمهوریبازاریابی سیاسیجمهوری اسلامی ایرانتکنیک زیمتبرند سیاسی
-
17.
نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ نویسنده : زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ نوری نژاد، جاوید ؛
مجله:پژوهش های راهبردی سیاست»تابستان 1400 - شماره 37 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 44 تا 72 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابی سیاسیارزش ویژه برند احزاب سیاسیتعهد رای دهندگانوفاداری رای دهندگانبازاریابی سیاسی
-
18.
نویسنده : بهنام پور، بهنام ؛ یزدانی زازرانی، محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : هادی پیکانی، مهربان ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1400 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 211 تا 244 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سیاسینظریه دادهبنیادتعیین دستورکارخطمشیهای انتخاباتی
-
19.
نویسنده : باقری کنی، مصباحالهدی ؛ عرب پور، امیرحسین ؛ نویسنده مسئول : وکیل زاده، حسن ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1400 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 143 تا 173 )
کلیدواژه ها:قدرت نرموجهه ملیبازاریابی سیاسیتصویر ملیدیپلماسیعمومیبازاریابی سیاسی بینالملل
-
20.
نویسنده مسئول : سیاری، سروش ؛ نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ متّقی، ابراهیم ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1400 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 175 تا 210 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهایبازاریابی سیاسیبازاریابی رابطهای سیاسیمرور نظاممند ادبیات پژوهشیبازیگران سیاسی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (20 مقاله)
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- A (1 مقاله)