کلیدواژه بازاریابی سیاسی / (44 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : ترابی، یوسف ؛ راجی، محمدهادی ؛ نویسنده مسئول : پیروزفر، مهدی ؛
مجله:پژوهشهای سیاسی جهان اسلام»بهار 1397 - شماره 26 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 63 تا 87 )
کلیدواژه ها:ترکیهکنشبازاریابی سیاسیمفهوم بنیادین نیازقفقاز و آسیای میانه
-
32.
نویسنده : قاسمی، قاسم ؛ پرویز گلی، امیر ؛ گلی، آرمین ؛
مجله:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»بهار 1396 - شماره 5 (28 صفحه - از 145 تا 172 )
کلیدواژه ها:مشارکت سیاسیبازاریابی ویروسیبازاریابی سیاسیبازاریابی دهان به دهان
-
33.
نویسنده : افتخاری، اصغر ؛ راجی، محمدهادی ؛
مجله:پژوهشنامه انقلاب اسلامی»بهار 1396، سال هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:انقلاب اسلامیبازاریابی سیاسیصدور انقلاب اسلامی
-
34.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ ابدالی، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 13 تا 26 )
کلیدواژه ها:یارانهاعتماد سیاسیابزارهای بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسی
-
35.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ شرفی، وحید ؛ بهمنی، مهسا ؛
مجله:پژوهشنامه علوم سیاسی»پاییز 1395 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 97 تا 124 )
کلیدواژه ها:انتخاباترسانه های اجتماعیبازاریابی سیاسیارتباطات یکپارچه بازاریابی سیاسی
-
36.
نویسنده : حاجی پور، بهمن ؛ حسینی، سید محمود ؛ زارع، ساسان ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»پاییز 1395 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 15 تا 39 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سیاسیانتخابات محلینظریهپردازی دادهبنیاد
-
37.
نویسنده : طالاری، محمد ؛ موسوی شفائی، مسعود ؛
مجله:راهبرد»تابستان 1395 - شماره 79 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 199 تا 226 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندبازاریابی سیاسیفرایند خلق ارزشفرایند جامعه پـذیری سیاسـیبازاریـابی سیاسی رابطه مندسیاسیبازارجامعهپذیری سیاسیحزبانتخابات
-
38.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ مسیبی، علیرضا ؛
مجله:پژوهشنامه علوم سیاسی»زمستان 1394 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 7 تا 37 )
کلیدواژه ها:انتخابات ریاست جمهوریبازاریابی سیاسینشان شخصینشان سیاسیانتخاباتسیاسیانتخابحزبخوشـهنـامزدمشورت
-
39.
نویسنده : حسینی، مجید ؛ بیدالله خانی، آرش ؛
مجله:سیاست»زمستان 1394 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 915 تا 936 )
کلیدواژه ها:مشارکتارتباطاتبرندبرندسازیبازاریابیسیاسیسیاسیارتباطات سیاسیانتخاباتبازاریابی سیاسیبازار
-
40.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ یوسفی، رسول ؛
مجله:آفاق امنیت»پاییز 1393 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 179 تا 196 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سیاسی٤ رفتارشناسی٥ انگیزه پنهانسیاسیرفتارمردمانتخابرفتار سیاسیدادهها
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (20 مقاله)
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- A (1 مقاله)