کلیدواژه بازاریابی سیاسی / (44 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : نرگسیان، عباس ؛ طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ دیندار، یاشار ؛
مجله:مدیریت دولتی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 603 تا 624 )
کلیدواژه ها:مشارکت عمومیابزارهای بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسیرفتار رأیدهندگانانتخاباتابزارهای سنتی بازاریابی سیاسیابزارهای مدرن بازاریابی سیاسیتبلیغاترأی
-
42.
نویسنده : افجه ای، سید علی اکبر ؛ خادمی گراشی، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 25 تا 50 )
کلیدواژه ها:احزابنامزدهای انتخاباتیبازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسی استراتژیکبازارانتخاباتاستراتژیمدلمدیریت
-
43.
نویسنده : عیوض زاده، حسن ؛ علیپور، مهرداد ؛
مجله:علوم سیاسی (دانشگاه آزاد کرج)»تابستان 1390 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 169 تا 188 )
کلیدواژه ها:مبارزات انتخاباتیبازاریابی سیاسیسازمان ها و احزاب سیاسی
-
44.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ عباسعلی زاده، منصوره ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1387، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 167 تا 178 )
کلیدواژه ها:تقسیم بازارابزارهای بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسیتعیین بازار هدف و موضع یابی (STP)
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (20 مقاله)
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- A (1 مقاله)