کلیدواژه فلسفه رسانه / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
فلسفه رسانه و نقش آن در تربیت اجتماعی با تاکید بر نظریه دریافت
نویسنده مسئول : پورمراد، حامد ؛ نویسنده : محمودنیا، علیرضا ؛
مجله : پژوهش های تربيتی » پاییز و زمستان 1399 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها: تربیت اجتماعی نظریه دریافت فلسفه رسانه رسانه فلسفه نظریه پیام مخاطب فلسفههای مضاف تلویزیون
-
2.
مبانی فلسفی رسانه هاي دینی
نویسنده : دهقان، ام کلثوم ؛ کریم خانی، منا ؛
همایش : نقش رسانه های دیداری-شنیداری در تبیین اسلام » دوره 1؛ 1397/01/30 - 1397/01/30 (19 صفحه - از 243 تا 261 )
کلیدواژه ها: دین رسانه تعامل رسانه دینی دین رسانه اي فلسفه رسانه برنامه هاي مذهبی
-
3.
نقد و بررسی کتاب «فلسفه ی ارتباطات»
ناقد : حسینی سروری، سیدحسن ؛
مجله : نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات » بهار 1395 - شماره 9 (10 صفحه - از 101 تا 110 )
کلیدواژه ها: بلاغت فلسفه یونان فلسفه ارتباطات فلسفه رسانه فلسفه وسایل ارتباطی فلسفه و ارتباطات ارتباطات یونان فلسفۀ یونانی کتاب ارسطو نقد و بررسی کتاب افلاطون
-
4.
بررسی مبنای فلسفه ی نظریه ی رسانه ی شوروی با تأکید بر آرای مارکس
نویسنده : فرقانی، محمد مهدی ؛ عزیزی، حمید ؛ عزیزی، فرید ؛
مجله : رسانه » زمستان 1392 - شماره 93 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 5 تا 26 )
کلیدواژه ها: خودآگاهی دیالکتیک فلسفه رسانه نظریه رسانههای شوروی
-
5.
پرداختن به فلسفه رسانه
نویسنده : دیباجی، محمدعلی ؛ رئیس میرزایی، زهرا ؛
مجله : رسانه و فرهنگ » پاییز و زمستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها: رسانه ارتباطات پست مدرنيسم مدرنيسم فلسفه رسانه رسانه شناسي
-
6.
درآمدی بر فلسفه تلویزیون
نویسنده : اخگری، محمد ؛
مجله : رسانه و فرهنگ » بهار و تابستان 1390 - شماره 1 ISC (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها: واقعه تصوير فلسفه رسانه گفتمان (Diskurs) گشتل (Ge، Stell) فلسفه تكنولوژي نوتلويزيون نظريه تصوير رسانه اي ادراك رسانه اي
-
7.
فلسفه رسانه چیست؟
نویسنده : حسینی، سیدحسن ؛
مجله : رسانه و فرهنگ » بهار و تابستان 1390 - شماره 1 ISC (29 صفحه - از 123 تا 151 )
کلیدواژه ها: فلسفه مضاف فلسفه رسانه فلسفه نظري رسانه فلسفه عملي رسانه فلسفه تحليلي فلسفه قاره اي
-
8.
درآمدی بر فلسفه تلویزیون
نویسنده : اخگری، محمد ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » تابستان 1387 - شماره 6 ISC (12 صفحه - از 11 تا 22 )
کلیدواژه ها: گفتمان تصویر تلویزیون واقعه گشتل فلسفه تکنولوژی فلسفه رسانه سریال نظریه تصویر رسانه ای ادراک رسانه ای رسانه اطلاعات نوشتار هایدگر انسان تفکر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)