پاییز 1401 - شماره 128 رتبه ب (وزارت علوم)
-
تحلیل تحولات رویکرد شرق شناسانه در مجلۀ نشنال جئوگرافیک
نویسنده : مجدی زاده، زهرا ؛ حجاری، منصوره ؛ نویسنده مسئول : راود راد، اعظم ؛
(34 صفحه - از 5 تا 38 )
کلیدواژه ها: بازنمایی شرق شناسی کلیشه دیگریسازی نشنال جئوگرافیک شرق غرب تصویر نمایش
-
پژوهش و عناصر شنیداری - دیداری پویا: به سوی روش های تحقیق ویدیویی؛ شالوده های معرفت شناختی، رویکردها و چارچوب اجرا
نویسنده مسئول : پروری، پیمان ؛ نویسنده : راضی، زینب ؛
(36 صفحه - از 39 تا 74 )
کلیدواژه ها: روش های ویدیویی ویدیوگرافی ویدیو مشارکتی ویدیو استنباط تحلیل ویدیو تحلیل توالی ویدیو ضبط Video پژوهش همکاران تحقیق کدگذاری
-
تعیین تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار هواداران رویداد ورزشی
نویسنده مسئول : جوانی، وجیهه ؛ نویسنده : محمودی، مهدی ؛ بدری آذرین، یعقوب ؛
(15 صفحه - از 75 تا 89 )
کلیدواژه ها: رویداد ورزشی قصد رفتاری تئوری رفتار برنامه ریزی شده صفحه های طرفداری بازاریابی رفتار رسانههای اجتماعی اطلاعات رفتار هواداران
-
تبیین نگرش، راهبردها و راهکارهای رسانه در جهت تحقق تمدن اسلامی در پرتو گام دوم انقلاب اسلامی
نویسنده مسئول : دانش نهاد، محمد ؛ نویسنده : وکیلی، محمدحسن ؛
(19 صفحه - از 91 تا 109 )
کلیدواژه ها: رسانه تمدن نوین اسلامی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام دوم انقلاب اسلامی اسلامی تمدن انقلاب اسلامی بیانیة گام دوم
-
بایسته های دیپلماسی رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست موازنه قوا در دوران پسابرجام
نویسنده : رهبر، عباسعلی ؛ نویسنده مسئول : گلشاهی، محمد مهدی ؛
(22 صفحه - از 111 تا 132 )
کلیدواژه ها: جمهوری اسلامی ایران دیپلماسی رسانهای نظریه همگرایی رسانهها دوران پسا برجام دیپلماسی رسانهای سیاسی سیاست ارتباطات دوران پسابرجام پژوهش دولت جمهوری اسلامی ایران
-
میزان رعایت اخلاق رسانه ای در برنامه های ورزشی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
نویسنده مسئول : مومنی فر، فهیمه ؛ نویسنده : راجی، امین ؛ عزیزیان کهن، نسرین ؛ یاراحمدی، جلال ؛
(16 صفحه - از 133 تا 148 )
کلیدواژه ها: عدالت رسانه اخلاق رسانه ای برنامه ورزشی اخلاق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رسانهای دانشجویان رسانههای ورزشی پژوهش
-
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو)
نویسنده : ایزدی، لویا ؛ تقدیسی، محمدحسین ؛ ساروخانی، باقر ؛ دلاور، علی ؛ نویسنده مسئول : قدمی، محسن ؛
(35 صفحه - از 149 تا 183 )
کلیدواژه ها: روش کیو الگوی ذهنی بحران و تصمیم گیری مدیران رسانه ای بحران مدیران رسانهای اطلاعات مدیریت بحران شناسایی
-
مطالعۀ عوامل ایجادکنندۀ قصد استفاده از خدمات تجارت اجتماعی اینستاگرام
نویسنده مسئول : ابراهیمی تبار، مسلم ؛ نویسنده : غفاری، محمد ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛
(23 صفحه - از 185 تا 207 )
کلیدواژه ها: خدمات شبکة اجتماعی تجارت اجتماعی رسانه اجتماعی اینستاگرام قصد استفاده پژوهش
-
تأثیر ویژگی های فناوری تعاملی واقعیت افزوده بر هویت فناوری اطلاعات در خرده فروشی های الکترونیکی
نویسنده مسئول : جلال زاده، سید رضا ؛ نویسنده : قادرپور، مهتاب ؛
(14 صفحه - از 209 تا 222 )
کلیدواژه ها: هویت فناوری اطلاعات فناﻭﺭی ﺗﻌﺎﻣﻠﯽ واقعیت ﺍﻓﺰﻭده خردهفروشی های الکترونیکی دیجی استایل فناوری محیط خردهفروشی الکترونیکی
-
چالش های اقتصادی روزنامه های ایران و راهکارهای برون رفت از آن
نویسنده : فرامرزی، رویا ؛ دهقان شاد، حوریه ؛ انتظامی، حسین ؛ نویسنده مسئول : صفایی، داود ؛
(19 صفحه - از 223 تا 241 )
کلیدواژه ها: رسانه روزنامهنگاری مخاطب روزنامه چالشهای اقتصادی اقتصادی مطبوعات مدیران مخاطبان مدیریت فناوری
-
واکاوی و کاربست روش شناختی تحلیل قاب در رسانه های خبری از منظر رویکرد کیفی
نویسنده مسئول : تقی آبادی، مسعود ؛ نویسنده : تقی آبادی، حمید ؛
(24 صفحه - از 243 تا 266 )
کلیدواژه ها: تحلیل کیفی روزنامه چارچوب سازی تحلیل قاب رسانهٔ خبری قاب رسانهای ارتباطات تحلیل رویکرد گفتمان روش تحلیل محتوا
-
نقش سینمای ایران در تغییر شاخصهای توسعۀ اجتماعی
نویسنده مسئول : حبیبپور گتابی، کرم ؛
(30 صفحه - از 267 تا 296 )
کلیدواژه ها: رسانه سینما توسعة اجتماعی سرمایة اجتماعی امید و نشاط اجتماعی شهروندسازی اجتماعی رسانهها نقش =
-
چالش های ارتباطی روابط عمومی ها و رسانه های جمعی (مطالعه موردی: وزارتخانه ها و روزنامه های سراسری)
نویسنده : سید محسنی، سیدشهاب ؛ افخمی، حسینعلی ؛ نویسنده مسئول : دادگران، سید محمد ؛
(21 صفحه - از 297 تا 317 )
کلیدواژه ها: رسانه روابط عمومی چالش های ارتباطی تعامل های ارتباطی رسانهها ارتباطات اطلاعات چالش روزنامهنگاران اخبار