کلیدواژه رسانۀ اجتماعی / (134 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : فیروزی، نورالهدا ؛
مجله:پژوهشنامه اورمزد»بهار 1401 - ضمیمه شماره 58 (32 صفحه - از 147 تا 178 )
-
52.
نویسنده : صید احمدی، فرشید ؛ قره بیگلو، حسین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 159 تا 164 )
کلیدواژه ها:اخلاقبازاریابیرسانه اجتماعیاعتماد مشتری.
-
53.
نویسنده مسئول : خدایاری، بهناز ؛ نویسنده : خدایاری، فرانک ؛ طبسی، سپیده ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (19 صفحه - از 1814 تا 1832 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیروابط برندانتقال اعتمادجامعه هوادارانتعامل مصرف کنندهاکوپیانمشتریاعتماداطلاعاتمشتریانارتباطاتموبایلکاربران
-
54.
نویسنده : صادقی، احمد ؛ کریم، اسراء ؛ نویسنده مسئول : نفیسی، وحید ؛
مجله:سیاست های راهبردی و کلان»بهار 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 75 تا 97 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت دانشرسانۀ اجتماعیاجماع دانشغنای دانش
-
55.
نویسنده مسئول : سلام زاده، آیدین ؛ نویسنده : تاج پور، مهدی ؛ حسینی، الهه ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1401 - شماره 1 (23 صفحه - از 30 تا 52 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیرسانه اجتماعیانتخاب مقصدرویدادهای گردشگریگردشگریپژوهشسفر
-
56.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
نویسنده : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ نویسنده مسئول : سعیدی، پرویز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 113 تا 133 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیبازاریابی دیجیتالپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهتأثیرگذاران رسانههای اجتماعیمصرفکنندگان
-
57.
نویسنده : حسنوند، زهرا ؛ حکاک، محمد ؛ نویسنده مسئول : وحدتی، حجت ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1401- شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 304 تا 335 )
کلیدواژه ها:نگرشرسانه اجتماعیتقلب فریبنده و غیرفریبندهقصدخرید.سبکزندگیمصرفقصدتقلبیمحصولاترسانههای اجتماعیجعلی
-
58.
نویسنده : مهدویان، آرزو ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (27 صفحه - از 545 تا 571 )
کلیدواژه ها: ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﮐﺴﺐوﮐﺎرﻫﺎي ﺧﺎﻧﮕﯽ
-
59.
نویسنده : افقهی، اسماعیل ؛ مهدیون، روحاله ؛
مجله:علوم خبری»زمستان 1400 - شماره 40 (47 صفحه - از 11 تا 57 )
کلیدواژه ها:توییتررسانه اجتماعیگفتمان خبریتحلیل گفتمان فوکوییرویدادهای متاورسی
-
60.
نویسنده : نجفی زاده، مهدیه ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : ربیعی، علی ؛
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»زمستان 1400- شماره 65 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 103 تا 128 )
کلیدواژه ها:سازمان مردم نهادالگوی ارتباطیرسانه اجتماعیاینستاگراماستراتژی.ذینفعانخیرینرسانههای اجتماعیپلتفرمسازمانداوطلبانسمن ها
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (44 مقاله)
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- الف (12 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (4 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)