کلیدواژه اعتماد مشتريان / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : موسوی، فهیمه سادات ؛ اسفندیاری، مصطفی ؛
مجله:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 11 (15 صفحه - از 207 تا 221 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهبازاریابی حسیاعتماد مشتریانقصد خرید مشتری
-
2.
نویسنده : ناصری، امین ؛ پور پاکی، نیما ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریاعتماد مشتریانرفتار اخلاقی کارکنانمشتریمشتریاناعتماد مشتریرضایت مشتری
-
3.
نویسنده : استخریان حقیقی، امیررضا ؛ جلوای، جواد ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (11 صفحه - از 66 تا 76 )
کلیدواژه ها:مدل یابی معادلات ساختاریاعتماد مشتریانشرکت دیجی کالااعتماد به تجارت الکترونیک
-
4.
نویسنده : قدوسی، طلا بی بی ؛ علوی(عادلی)، دکتر محمد ؛
مجله:معارف اسلامی و مدیریت»بهار و تابستان 1402 - شماره 17 (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:استراتژیشبکههای اجتماعیاعتماد مشتریاناستراتژیهای بازاریابیمشتریبازاریابیجلب اعتماد مشتریاناطلاعاتاستراتژیهای بازاریابی
-
5.
نویسنده : خلفی، سپیده ؛ بو به رژ، رضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (17 صفحه - از 395 تا 411 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانفروشندهوفاداری مشتریاناعتماد مشتریان
-
6.
نویسنده مسئول : علیپور، وحیده ؛ نویسنده : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات
-
7.
نویسنده : خدایاری، عباس ؛ پورعبدی، جاوید ؛ نویسنده مسئول : خداپرست، سیاوش ؛
مجله:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 رتبه A (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 222 تا 245 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهاناعتماد مشتریانمحصولات ورزشیمصرفکنندگانخرید مشتری
-
8.
نویسنده : هوشنگی، سهیل ؛
مجله:منابع و سرمایه انسانی»بهار 1401 - شماره 3 (15 صفحه - از 159 تا 173 )
کلیدواژه ها:ریسکاعتماد مشتریانبازار یابی اینترنتیریسک درک شده از کیفیت محصول
-
9.
نویسنده مسئول : محرابیان، پژمان ؛
مجله:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»بهار 1399 - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم (8 صفحه - از 53 تا 60 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراکشدهرضایت مشتریانوفاداری مشتریاناعتماد مشتریانخدمات الکترونیک شهرداری
-
10.
نویسنده : عباسیفر، الناز ؛ شایان، علی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (17 صفحه - از 2776 تا 2792 )
کلیدواژه ها:کسب و کارهای کوچکمدلسازی معادلات ساختاریشهرت برنداعتماد مشتریانبرنامههای کاربردی شبکههای اجتماعیشهرتبرنامهشبکههای اجتماعیمدلرگرسیون
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)