کلیدواژه سهم مشتری / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حسین زاده، رقیه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (12 صفحه - از 418 تا 429 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطه هوش هیجانی وفاداری مشتری واکنشهای مشتری سهم مشتری
-
2.
نویسنده : احمدی، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1398 - شماره 36 رتبه A (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 79 تا 89 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریرضایت مشتریپیوندهای بازاریابی رابطهمندسهم مشتری
-
3.
نویسنده : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 81 تا 106 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریکیفیت رابطهتبلیغات دهان به دهاناستراتژی های بازاریابی رابطه مندسهم مشتریبازاریابی رابطه مندمشتریاستراتژیهای بازاریابی رابطه مندبانکارتباطاتمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)