کلیدواژه شخصیت مشتریان / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ جعفری، عماد ؛ اسمعیلی، حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریبرندقصد خرید مجددتمایل به پرداختBrandشخصیت برندشخصیت مشتریانهویت پذیری مصرفکننده از برند