کلیدواژه هویت پذیری مصرفکننده از برند / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محمدی، زهرا ؛ طوطیان، صدیقه ؛ نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 39 تا 53 )
کلیدواژه ها:تعهد به برندجذابیت برندمحرکهای جذابیت برندهویتپذیری مصرفکننده از برندتبلیغات مثبت شفاهی
-
2.
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ جعفری، عماد ؛ اسمعیلی، حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریبرندقصد خرید مجددتمایل به پرداختBrandشخصیت برندشخصیت مشتریانهویت پذیری مصرفکننده از برند