کلیدواژه فرایند توسعه محصول جدید / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تحلیل نقش تعدیلگری تجانس سبک زمانی بر رابطۀ بین مشارکت مشتری و زمان ایده به محصول در بازاریابی صنعتی
نویسنده : اعتباری، مهدی ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ صادقی، حجت الله ؛ نویسنده مسئول : نادری بنی، محمود ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » تابستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 169 تا 198 )
کلیدواژه ها: بازاریابی صنعتی فرایند توسعه محصول جدید مشارکت مشتری سبک زمانی زمان توسعه محصول جدید
-
2.
بررسی رابطه رهبری تحول گرا و فرآیند توسعه محصول جدید با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمان و فرهنگ نوآوری
نویسنده : حسینی، سید سعید ؛ علیزاده جورکویه، ابراهیم ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » زمستان 1397- شماره 7 (جلد اول) (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی فرهنگ نوآوری رهبری تحول گرا فرآیند توسعه محصول جدید
-
3.
بررسی مهمترین عوامل درون و برون سازمانی مؤثر بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی
نویسنده : رضوانی، حمید رضا ؛ رشیدایی آبندانسری، اکرم السادات ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی گرایش کارآفرینانه توسعه محصول جدید فرایند توسعه محصول جدید عملکرد محصول جدید
-
4.
تبیین کارکردهاى مدیریت فناورى در توسعه محصول جدید با روش تحلیل سلسله مراتبى فازى
نویسنده مسئول : جعفری خانشیر، سعید ؛ نویسنده : رادفر، رضا ؛ حسنوی، رضا ؛
مجله : مدیریت نوآوری » پاییز 1391 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها: عوامل کلیدی موفقیت فرآیند توسعه محصول جدید کارکردهای مدیریت فناوری
-
5.
انتخاب ابزارهای مدیریت دانش در توسعه محصول جدید نرم افزاری
نویسنده : صباغچی، سارا ؛ قاضی نوری، سید سپهر ؛ الهی، شعبان ؛
مجله : بهبود مدیریت » پاییز 1390 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (22 صفحه - از 80 تا 101 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش تحلیل سلسله مراتبی فرایند توسعه محصول جدید توسعه نرم افزار مدل مرحله-دروازه