کلیدواژه مدارس متوسطه / (92 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
طراحی مدل رهبری اصیل در مدارس متوسطه اول و دوم: نظریه داده بنیاد
نویسنده : خورسندی راد، اشرف السادات ؛ کمالی، نقی ؛ نویسنده مسئول : داودی، رسول ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (12 صفحه - از 1770 تا 1781 )
کلیدواژه ها: مدارس متوسطه نظریه داده بنیاد رهبری اصیل نظ مدل مصاحبه پژوهش مدیران
-
2.
مطالعۀ نقش رهبری معنوی و خودکارآمدی مدیران در چابکی سازمانی مدارس
نویسنده مسئول : نظری، خسرو ؛ نویسنده : موسوی، امیر ؛
مجله : مطالعات آموزشی و آموزشگاهی » زمستان 1401 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 76 تا 103 )
کلیدواژه ها: خودکارآمدی مدارس متوسطه رهبری معنوی چابکی سازمانی مدیران تی خودکارآمدی مدیران
-
3.
ارائه الگوی عملی بهبود انتخاب و انتصاب مدیران مدارس متوسطه کشور
نویسنده : تیرگیر، حشمت اله ؛ سعیدیان، نرگس ؛ نویسنده مسئول : نیکخواه، محمد ؛
مجله : تحقیقات مدیریت آموزشی » زمستان 1401- شماره 54 رتبه A (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 182 تا 203 )
کلیدواژه ها: مدیریت آموزشی مدارس متوسطه انتصاب مدیران تحلیل مضمون
-
4.
رابطه جو اخلاقی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر تهران)
نویسنده : سعادت طلب، آیت ؛ نویسنده مسئول : شیرعلی، اسماعیل ؛
مجله : پژوهش های تربيتی » پاییز و زمستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی مدارس متوسطه رفتار شهروندی سازمانی جو اخلاقی
-
5.
ارائه و اعتبارسنجی الگوی ارتقاء ساختار مدارس متوسطه به روش آمیخته
نویسنده : طباطبایی، سید محمود ؛ شفیع زاده، حمید ؛ نویسنده مسئول : سلیمانی، نادر ؛
مجله : مدیریت بر آموزش سازمان ها » پاییز 1401، سال یازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 225 تا 259 )
کلیدواژه ها: مدارس متوسطه روش آمیخته داده بنیاد ارتقا ساختار
-
6.
واکاوی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در محیط یادگیری ترکیبی مدارس متوسطه: مطالعه سنتزپژوهی
نویسنده : زارعی، پریوش ؛ خسروی بابادی، دکتر علی اکبر ؛ عضدالملکی، دکتر سودابه ؛ نویسنده مسئول : طالب، دکتر زهرا ؛
مجله : تعلیم و تربیت » پاییز 1401 - شماره 151 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها: مدیریت منابع مدارس متوسطه راهبردهای انگیزشی یادگیری ترکیبی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی اطلاعات دانشآموزان
-
7.
طراحی و اعتبارسنجی مدل الگوی مدیریت مدارس متوسطه و ارتقای ساختار سازمانی در راستای سیاست های کلی نظام و سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
نویسنده : طباطبایی، سیدمحمود ؛ شفیع زاده، حمید ؛ نویسنده مسئول : سلیمانی، نادر ؛
مجله : سیاست های راهبردی و کلان » پاییز 1401 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 587 تا 608 )
کلیدواژه ها: مدارس متوسطه ساختار مدارس سند تحول بنیادین ارتقاء مدارس
-
8.
شناسایی زمینههای همکاری و تعامل آموزشی بین مدارس متوسطه و دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی شهر تهران: یافتههای یک مطالعه کیفی
نویسنده مسئول : میدانی پور، کتایون ؛ نویسنده : عباس پور، عباس ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ برزویان، صمد ؛
مجله : مطالعات آموزشی و آموزشگاهی » تابستان 1401 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 196 تا 220 )
کلیدواژه ها: پژوهش مدارس متوسطه توسعة حرفهای توسعة مشارکت تعامل و همکاری دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی شهر تهران مدارس دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی آموزش شناسایی
-
9.
شناسایی و سطح بندی مولفه های موثر در ایجاد مدیریت تحول آفرین در مدارس (مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهرستان اردبیل)
نویسنده : اصلان زاده، حسن ؛ مجتبی زاده، محمد ؛ نویسنده مسئول : مرادی، مسعود ؛
مجله : رهبری و مدیریت آموزشی » تابستان 1401 - شماره 60 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 135 تا 158 )
کلیدواژه ها: مدارس متوسطه تحلیل سلسلهمراتبی مدیریت تحول آفرین مدارس مدیران مصاحبهها رهبری تحولآفرین زیرشاخص شاخص مدیران مدارس
-
10.
مطالعه و ارائه الگوی مفهومی و کاربردی استارت آپ های دانش آموزی در برنامه درسی دوره دوم متوسطه
نویسنده : اسدی، امیراسماعیل ؛ اعلامی، فرنوش ؛ نویسنده مسئول : حسینی خواه، علی ؛
مجله : نظریه و عمل در برنامه درسی » بهار و تابستان 1401 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم (42 صفحه - از 409 تا 450 )
کلیدواژه ها: آموزش های کارآفرینانه استارت آپ دانش آموزی برنامه درسی کاربردی. مدارس متوسطه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (27 مقاله)
- ب (18 مقاله)
- A (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (4 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- د (1 مقاله)