کلیدواژه مدیریت کیفیت فراگیر / (85 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صارمی، محمود ؛ سید دانش، سید یحیی ؛
مجله:دانش مدیریت»زمستان 1386 - شماره 79 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:تعهدرهبریرضایت مشتریدرگیر شدنمدیریت کیفیت فراگیردانش علمیمدلرضایت مشتریان
-
12.
نویسنده : طباطبایی فر، شادی ؛
مجله:اطلاع یابی و اطلاع رسانی»شهریور 1387 - شماره 11 (7 صفحه - از 30 تا 36 )
کلیدواژه ها:کتابخانهکاربرانمراکز اطلاع رسانیمدیریت کیفیت فراگیر
-
13.
نویسنده : سماوی، حمیده ؛ رضایی مقدم، کورش ؛ برادران، مسعود ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1387 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 121 تا 144 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیکیفیتمشتری مداریمدیریت کیفیت فراگیر
-
14.
نویسنده : صالحی، مسلم ؛ قلتاش، عباس ؛ ابراهیمی، سارا ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»زمستان 1387 - شماره 2 ISC (20 صفحه - از 93 تا 112 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانيمديريت كيفيت فراگيراثربخشي مديرانمدیرانابعاد مدیریت کیفیت فراگیردبیرانارزشیابی
-
15.
نویسنده : باورصاد، بلقیس ؛ حاجی پور، بهمن ؛ ناصری زاده، سیروس ؛
مجله:توسعه اجتماعی»زمستان 1387 و بهار 1388، دوره سوم - شماره 2 و 3 ISC (26 صفحه - از 129 تا 154 )
کلیدواژه ها:مدیریت منابع انسانیدلبستگی شغلیمدیریت کیفیت فراگیرسازمان تامین اجتماعیکارکنانتوانمندسازیدلبستگی شغلی کارکنان
-
16.
نویسنده : الفت، لعیا ؛ زنجیرچی، سید محمود ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1388 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 48 تا 75 )
کلیدواژه ها:استراتژیتولیدچابکمدیریتکیفیتفراگیرتولیدنابمدیریتفناوریمدیریتمنابعانسانیفناوریاطلاعات
-
17.
نویسنده : یزد خواستی، علی ؛ رجایی پور، سعید ؛ مولوی، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی کاربردی»تابستان 1388 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 175 تا 188 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیدانشگاه هامدیریت کیفیت فراگیر
-
18.
نویسنده : ذگردی، حسام الدین ؛ اسماعیلی، مهدی ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»تابستان 1388 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 119 تا 158 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتتعالی سازمانیمدیریت کیفیت فراگیربنیاد اروپایی مدیریت کیفیتتأثیر فناوری اطلاعاتمدل تعالی سازمانی
-
19.
نویسنده : گل پرور، محسن ؛ عریضی سامانی، سید حمید رضا ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»تابستان 1388 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 239 تا 270 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیمدیریت کیفیت فراگیرتعهد تداومی (استمرار خدمت)عدالت رویه ای ادراک شدهکارکنانتعهدابعاد مدیریت کیفیت فراگیررویهایسازمان
-
20.
نویسنده : مهرگان، محمدرضا ؛ کامیاب مقدس، امین ؛ کاظمی، عالیه ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»تابستان 1388 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 271 تا 298 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیمدیریت کیفیت فراگیرتعهد تداومی (استمرار خدمت)عدالت رویه ای ادراک شدهپالایشگاهپالایشنفتکارایینفت خامپالایشگاه نفتمدل
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (24 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
- B (1 مقاله)