تابستان 1388 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : جعفری، مصطفی ؛ اخوان، پیمان ؛ رضائی نور، جلال ؛
(42 صفحه - از 23 تا 64 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیرگرسیون چند متغیرهتحلیل مؤلفه های اصلیمدیریت فرآیند هامهندسی مجدد فرآیند هامهندسی مجددکارکنانموفقیتمدلسازمانپرسشنامه
-
نویسنده : خائف الهی، احمد علی ؛ نوروزی، محمد تقی ؛ دانایی فرد، حسن ؛
(28 صفحه - از 65 تا 92 )
کلیدواژه ها:کارآییاثربخشی رهبریرهبری خدمتگزاراثربخشی سازمانیاثربخشی پیرویپیرویرهبری خدمتمدل
-
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ کردنائیج، اسد الله ؛
(26 صفحه - از 93 تا 118 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکاعتماد مشتریمتغیر های زیرساختیمتغیر های فردی مشتریانمتغیر های مربوط به شرکتاعتمادعوامل مؤثر بر اعتماد مشتریمشتریانزیرساختیتارنمااطلاعاتفرضیۀ
-
نویسنده : ذگردی، حسام الدین ؛ اسماعیلی، مهدی ؛
(40 صفحه - از 119 تا 158 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتتعالی سازمانیمدیریت کیفیت فراگیربنیاد اروپایی مدیریت کیفیتتأثیر فناوری اطلاعاتمدل تعالی سازمانی
-
نویسنده : رضائیان، علی ؛ شاهباز، ناصر ؛ مقبل باعرض، عباس ؛ مشبکی، اصغر ؛
(22 صفحه - از 159 تا 180 )
کلیدواژه ها:فناوریساختار سازمانیرفتار سازمانیمدیریت هزینهمدیریت تحولخودرومدلتحولاستراتژی
-
نویسنده : قربانی زاده، وجه الله ؛
(30 صفحه - از 209 تا 238 )
کلیدواژه ها:نیروی انسانیفرهنگ سازمانیرهبرییادگیریسازمان یادگیرندهطرح سازمانیماموریت،استراتژیسازمانکارکنانمدیریتاستراتژی
-
نویسنده : گل پرور، محسن ؛ عریضی سامانی، سید حمید رضا ؛
(32 صفحه - از 239 تا 270 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیمدیریت کیفیت فراگیرتعهد تداومی (استمرار خدمت)عدالت رویه ای ادراک شدهکارکنانتعهدابعاد مدیریت کیفیت فراگیررویهایسازمان
-
نویسنده : مهرگان، محمدرضا ؛ کامیاب مقدس، امین ؛ کاظمی، عالیه ؛
(28 صفحه - از 271 تا 298 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیمدیریت کیفیت فراگیرتعهد تداومی (استمرار خدمت)عدالت رویه ای ادراک شدهپالایشگاهپالایشنفتکارایینفت خامپالایشگاه نفتمدل