کلیدواژه نقش رسانه های اجتماعی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رحیمیان، سمانه ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 13 تا 39 )
کلیدواژه ها:هتلداریرسانههای اجتماعیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریاطلاعاتهتلمشتریاننقش رسانههای اجتماعی
-
2.
نویسنده : کافی، مصطفی ؛ عبدالرحیمی، علیرضا ؛ محمدی، رقیه ؛
همایش:همایش ملی نقش رسانه های دیداری شنیداری در تبیین اسلام»مجموعه مقالات همایش ملی نقش رسانه های دیداری شنیداری در تبیین اسلام رتبه ملی (17 صفحه - از 203 تا 219 )
کلیدواژه ها:رسانه بیداری اسلامی نقش رسانه های اجتماعی