کلیدواژه تصویر ذهنی / (126 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رضویان، محمدتقی ؛ نویسنده : قورچی، مرتضی ؛ محمد گنجی، زهره ؛
مجله:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»بهار 1403 - شماره 72 ISC (22 صفحه - از 209 تا 230 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیحس مکانروانشناسی محیطپدیدارشناسی مکان
-
2.
نویسنده : استادرحیمی، محسن ؛ کاظمی، دکتر ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : صیاد شیرکش، دکتر سعید ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1403، سال نوزدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 130 تا 138 )
کلیدواژه ها:اخلاق سازمانیتصویرذهنیمدل تصویرسازمانی
-
3.
نویسنده : نوری، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : سبحانی، نرجس ؛
مجله:کاوشهای نوین در علوم محاسباتی و مدیریت رفتاری»پاییز و زمستان 1402 - شماره 2 (16 صفحه - از 44 تا 59 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیجامعه میزبانجذب گردشگررفتارمصرف کنندهرفتار جامعه میزبان
-
4.
نویسنده : شفیعپوریوردشاهی، پریا ؛ حمزه لو، سارا ؛ معظمی، منوچهر ؛ نویسنده مسئول : کیانی، مصطفی ؛
مجله:مرمت و معماری ایران (مرمت آثار و بافت های تاریخی، فرهنگی)»پاییز 1402، سال سیزدهم - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 53 تا 67 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیمعماریعوامل کالبدیمدل اچنر و ریچیساکنان ساختمان بلند
-
5.
نویسنده : وحیدبافنده، مانا ؛ نویسنده مسئول : ایمانی شاملو، جواد ؛
مجله:مطالعات ساختار و کارکرد شهری»تابستان 1402 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 111 تا 140 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیشهروندانفرا تحلیلجداره شهریمحورهای تاریخیاطلاعاتفراتحلیلشهریپژوهشتحلیلتصویر ذهنی شهرجدارههای شهری
-
6.
نویسنده : جمشیدی، فرح ؛ میرابی، دکتر وحید رضا ؛ محبی، دکتر سراج الدین ؛ نویسنده مسئول : اسدالله، دکتر هوشنگ ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 103 تا 108 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیتصویر ذهنیاستراتژی بازاریابیارزش ویژه برندبرند اخلاقی
-
7.
نویسنده : عباسی، فهیمه ؛ محمدپور، کیوان ؛ نویسنده مسئول : نصر، دکتر طاهره ؛
مجله:پژوهش های معماری نوین»بهار 1402 - شماره 7 (13 صفحه - از 99 تا 111 )
کلیدواژه ها:مکانی فیزیکی نیستبلکه تصویری ذهنی است. خانه پوستهای است برای زندگی کردن و مکانی برای رسیدن به آرامش و آسایش است. خانه دارای دو بعد معنا و مفهوم است که این دو بعد باهم متفاوت هستند. بعد معنای خانهامری عینی و مکانی که انسان در آن زندگی می¬کند اما بعد مفهوم خانه امری ذهنی (تصور ذهنی) استبرای دستیابی به مفهوم خانه باید ذهن هر فرد در ارتباط با خانه را مورد تحلیل و بررسی قرارداد. در دنیای امروزی که بهسرعت در حال تغییر استمفهوم خانه بهطور فزایندهای برای بزرگسالان و هم برای کودکان پیچیده شده است. با ظهور جهانیشدنشهرنشینی و پیشرفتهای فنّاورانهمفهوم سنتی خانه بهعنوان مکانی ثابت و پایدار به چالش کشیده شده است. درنتیجهمفهوم خانهکودکانطراحیفضانقاشیمبلمانمکانتصویر ذهنیمعماری
-
8.
نویسنده : شفیع پوریوردشاهی، پریا ؛ معظمی، منوچهر ؛ نویسنده مسئول : کیانی، مصطفی ؛
مجله:مطالعات مدیریت شهری»بهار 1402- شماره 53 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 65 تا 78 )
کلیدواژه ها:مدلتصویر ذهنیروانشناختیکالبدیساختمانهای بلند مسکونی
-
9.
نویسنده : ناصری اصفهانی، هاجر ؛ بیدرام، رسول ؛ نویسنده مسئول : نسترن، مهین ؛
مجله:معماری و شهرسازی ایران»پاییز و زمستان 1401- شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 233 تا 245 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیبافت تاریخی اصفهانبرند درونیذینفعان داخلی
-
10.
نویسنده مسئول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ نویسنده : موحد، سید محمد رضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1401 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:بازنماییتصویر ذهنیمصرفکنندهبرندهای ایرانیمصرفکنندگانمحصولاتکدگذاریپژوهشمقولهبازاریابیمصاحبه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (36 مقاله)
- ب (31 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)