کلیدواژه تناسب ادراک شده / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محسنی فر، امیرحسین ؛ نویسنده مسئول : دانش پرور، میترا ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 9 (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:توسعه برندتداعیات برندتناسب ادراک شدهالحاقات برندرابطه عاطفی مصرف کننده- برند
-
2.
نویسنده : کاظمی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ رفیعی، هاجر ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1396 - شماره 53 رتبه د (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 191 تا 208 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات ادراک شدهتوسعه برندتناسب ادراک شدهبرند مادردسترسی ادراک شده
-
3.
نویسنده : مرتضی زاده، افشین ؛ نایب زاده، شهناز ؛ صادقیان، ابوالفضل ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها:تناسب ادراک شدههدیه تبلیغاتیارزیابی کلی مصرف کنندهماهیت هدیهماهیت محصول
-
4.
نویسنده : Abdavi، Fatemeh ؛ Shiralizadeh، Zahra ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Winter 2015, Vol 3 - No 4 (10 صفحه - از 39 تا 48 )
کلیدواژه ها:تصویر برندتعمیم برندتناسب ادراک شدهنگرش به تعمیمنوگرایی مصرفکننده