کلیدواژه Electronic trust / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
1.
عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی
نویسنده : دشتی، مهدی؛ صنایعی، علی؛
مجله: مدیریت بازرگانی » بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 97 تا 120)
2.
اعتماد الکترونیکی: بررسی نقش تجربه خرید اینترنتی و دانش مشتری نسبت به کاربری اطلاعات و مکانیزم های ایجاد امنیت
نویسنده : لطیفی، فریبا؛ مومن کاشانی، نوشین؛
مجله: پژوهشنامه بازرگانی » تابستان 1389 - شماره 55 علمی-پژوهشی/ISC (34 صفحه - از 235 تا 268)