پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ سلیمیان، حمیده ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاعتمادحمایت دولتفواید ادراک شدهدرک سهولت استفادهبانک مجازی
-
نویسنده : رضوانی، حمید رضا ؛ رشیدایی آبندانسری، اکرم السادات ؛
(20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیگرایش کارآفرینانهتوسعه محصول جدیدفرایند توسعه محصول جدیدعملکرد محصول جدید
-
نویسنده : نوع پسند، سید محمد ؛ ملک اخلاق، اسماعیل ؛ حسینی چگنی، الهام ؛
(16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها:بازاریابیآمیخته بازاریابیبرندارزش ویژه برندموسسات آموزشی
-
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
(20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:بانکوفاداری مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهمسئولیت اجتماعی شرکت
-
نویسنده : فتحی، سعید ؛ رنجبریان، بهرام ؛ شبانی نایینی، الهه ؛ عجم، علیرضا ؛
(12 صفحه - از 95 تا 106 )
کلیدواژه ها:رفتار خریددارایی های سرمایه ایرفتار سرمایه گذاربازار دارایی های سرمایه ای
-
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ علیقلی، منصوره ؛ عسکری، سهیل ؛
(12 صفحه - از 107 تا 118 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیعملکرد بازاریابیبانک پارسیان
-
نویسنده : نیلی پور طباطبایی، سید اکبر ؛ قربانی، محسن ؛
(16 صفحه - از 119 تا 134 )
کلیدواژه ها:بازاریابیماتریس SWOTبیانیه ماموریتچارچوب جامع تدوین استراتژیچشم انداز سازمانماتریس بررسی رقابت
-
نویسنده : خدیور، آمنه ؛ رزمی، زهرا ؛ حامدی، پروشات ؛
(16 صفحه - از 135 تا 150 )
-
نویسنده : ملک پور، مریم ؛ نجابتخش اصفهانی، علی ؛ شاه نظری، علی ؛ سلیمانی، مریم ؛
(15 صفحه - از 151 تا 165 )
کلیدواژه ها:بازار جهانیروش دلفیبرند حلال