کلیدواژه Organic products / (22 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1402- شماره 118 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برند
-
2.
نویسنده : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 59 تا 98 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برندهـامســئولیت هــای اجتمــاعیبـههــابــهبـا
-
3.
نویسنده : بهبودی، امید ؛ علیمیرزایی، هادی ؛ نویسنده مسئول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیتمایل به خریدمحصولات ارگانیکمولفه های نگرشیمشتریاننگرشکیفیتتمایلمسئولیت اجتماعی
-
4.
نویسنده : محمدی، امید ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده مسئول : پیرزاد، علی ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (15 صفحه - از 8163 تا 8177 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزتحلیل شبکه ایمحصولات ارگانیکدغدغه زیست محیطیشرکت طبیعت زندهمحصولاتمحیطمحیط زیستزیستمحیطیاطلاعاتمصرفمصرفکنندگان
-
5.
نویسنده : ماستری فراهانی، محمد ؛ رضوی، سید محمّد فؤاد ؛ ملایری آشتیانی، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : بختیاری، حسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 101 تا 124 )
کلیدواژه ها:داده کاویخوشه بندیبخش بندی بازارمحصولات ارگانیکبخش بندی مشتریان بالقوهمصرفمشتریانمواد غذایی ارگانیک
-
6.
نویسنده : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 175 تا 196 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتشکمحصولات ارگانیکتحلیل معادلات ساختاریدانش اقناعی
-
7.
نویسنده : محمدی، امید ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده مسئول : پیرزاد، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 131 تا 149 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزمحصولات ارگانیکمدل توسعهایتبلیغات سبزطبیعت زنده
-
8.
نویسنده : Marwah Alqashqari ؛ Hanen Charni ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (11 صفحه - از 87 تا 97 )
کلیدواژه ها:Green MarketingEnvironmental sustainabilityOrganic productsHealth ConsciousnessConsumer Perceptions
-
9.
نویسنده : Dr. Preeti M. Kulkarni ؛ Dr. Shailesh Kasande ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 10 (8 صفحه - از 3156 تا 3163 )
کلیدواژه ها:consumer attitudesPurchase IntentionOrganic products
-
10.
نویسنده : کهن زاهدانی، بنت الهدی ؛ میرابی، وحید رضا ؛ نویسنده مسئول : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) رتبه الف (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 195 تا 202 )
کلیدواژه ها:محصولات ارگانیکبرند سازیاخلاق
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- الف (3 مقاله)