بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : شهریاری، شادی ؛ نویسنده مسئول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
(23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتتصویر عملکری برندتصویر نمادین برندبازاریابی چریکی
-
نویسنده : دهقان، ارش ؛ نظرپور، سهیلا ؛ گرجی، مرضیه ؛ نویسنده مسئول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
(43 صفحه - از 25 تا 67 )
کلیدواژه ها:عشق به برنداصالت برندبازاریابی سلامتدرگیری ذهنی با برند
-
نویسنده مسئول : اسگندری، کریم ؛ نویسنده : بیگلو، لیلا ؛
(23 صفحه - از 69 تا 91 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرفتار خرید سازمانیبازاریابی صنعتیخرید صنعتی
-
نویسنده : جوان امانی، ودود ؛ نویسنده مسئول : اکبری، حمید ؛
(18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:صادراترهبریبازاريابیشرکتهای دانش بنیانبرند
-
نویسنده مسئول : قربی، سیده سمیه ؛ نویسنده : اکبری اره کمری، محمد ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
(19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها:هویت اجتماعیقصد خریدبازاریابی شبکههای اجتماعیارتباط اجتماعی پایدار
-
نویسنده : محمدی، امید ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده مسئول : پیرزاد، علی ؛
(19 صفحه - از 131 تا 149 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزمحصولات ارگانیکمدل توسعهایتبلیغات سبزطبیعت زنده
-
نویسنده مسئول : قايدامینی هارونی، عباس ؛ نویسنده : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ کورنگ بهشتی، سیامک ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
(25 صفحه - از 151 تا 175 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداعتماد به برندرفتار خرید مصرفکننده