فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : محمدی نسب، مهدی ؛ خان بلوکی، صدف ؛ سوری، علی ؛
(15 صفحه - از 8 تا 22 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتاثیر اجتماعیدیجی کالاجشنواره خرید آنلاینمشوق اطلاعاتی
-
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ اسلامی، قاسم ؛ قادری، فرشاد ؛
(17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندوفاداری برندتعهد مشتریکیفیت درک شده برندبازاریابیق از طریق شبکههای اجتماعی
-
نویسنده : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
(13 صفحه - از 40 تا 52 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریعوامل ادراکیمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتی
-
نویسنده : طهماسبی، داریوش ؛ دیندار، یاشار ؛ حقیقی، محمد ؛
(14 صفحه - از 53 تا 66 )
کلیدواژه ها:ملیگراییخصومتتمایل به خریدتصویر کشورتصویر کالا
-
نویسنده : عباسی اسفنجانی، حسین ؛ خدایی گرگری، محمدتقی ؛
(18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:بازارگراییبازاریابی پنهاناستراتژیهای بازاریابیتکنیکهای بازاریابی
-
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ نائلی، مریم ؛
(19 صفحه - از 85 تا 103 )
کلیدواژه ها:تجربهگراییتجربه مشتریبازاریابی تجربهاقتصاد تجربی