مرداد و شهریور 1390 - شماره 48
صفحات اولیه
(1 صفحه - از 2 تا 2)
تدوین استراتژی صنعت ساخت قطعات خودرو مطالعه موردی شرکت های کوچک سازنده قطعات خودرو شهرک صنعتی شهید رجایی تبریز
نویسنده : امینی، محمد تقی؛ خباز باویل، صمد؛
(12 صفحه - از 2 تا 13)
ارزیابی درجه اکمال تجاری دو جانبه ایران با کشورهای حوزه دریای مازندران 1 و 2
نویسنده : معصوم زاده، الهه؛ نهاوندیان، محمد؛ احمدی، پرویز؛
(14 صفحه - از 14 تا 27)
بررسی مشکلات صنعت نساجی پارچه بافی در ایران و اقدامات صورت گرفته توسط کشورهای پیشرو در این صنعت
نویسنده : روشن، سید علیقلی؛ بختیاری، کلثوم؛
(13 صفحه - از 28 تا 40)
استخراج تابع تقاضای تفریح در پارک های جنگلی به روش تابع تولید خانوار مطالعه موردی پارک جنگلی داغلار باغی منطقه خوی
نویسنده : باقر زاده، علی؛
(8 صفحه - از 41 تا 48)
نقش انکوباتورها در شکل گیری و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط
نویسنده : سعادت، محمد رضا؛ معصوم زاده زواره، ابوالفضل؛
(15 صفحه - از 49 تا 63)
بازاریابی در عصر بحران اقتصادی بزرگ راهنمایی کاربردی
نویسنده : کنت آلن گروسبرگ؛ مترجم : دهنوی، محمد حسین؛
(5 صفحه - از 64 تا 68)
حکمرانی خوب فساد و رشد اقتصادی رویکردی اقتصادی به مقوله حکمرانی خوب
نویسنده : بشیری، عباس؛ شقاقی شهری، وحید؛
(13 صفحه - از 69 تا 81)