پاییز 1398 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : بابایی مبارکه، معصومه ؛ خدایاری، عباس ؛ نوربخش، مهوش ؛ زارعی، علی ؛ نویسنده مسئول : کهندل، مهدی ؛
(12 صفحه - از 15 تا 26 )
کلیدواژه ها:رسانهبینندهانگیزهدیجیتالبرنامه های ورزشی
-
نویسنده مسئول : طالبیان، حامد ؛ نویسنده : مولایی، محمدمهدی ؛
(16 صفحه - از 27 تا 42 )
کلیدواژه ها:درخت توانشمردمنگاری مجازیآیندهنگاری راهبردی
-
نویسنده : عیدی، حسین ؛ فدایی دهچشمه، معصومه ؛ نویسنده مسئول : بخشی چناری، امین رضا ؛
(8 صفحه - از 43 تا 50 )
-
نویسنده مسئول : رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده : قادری، فرشاد ؛ اسلامی، قاسم ؛
(14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
-
نویسنده مسئول : کردلو، حسین ؛ نویسنده : علی محمدی، حسین ؛ قرائی ترشیزی، نجمه ؛
(12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:وفاداریبازاریابی رابطه مندرفتار خرید
-
نویسنده مسئول : شهبازی، رضا ؛ نویسنده : جلالی فراهانی، مجید ؛ خبیری، محمد ؛
(8 صفحه - از 77 تا 84 )
کلیدواژه ها:رسانههای جمعیرسانههای نوینگردشگری ورزشیرسانههای ورزشی
-
نویسنده مسئول : دهقان، سیدامین ؛ نویسنده : ایمان زاده، مسعود ؛ نامور، مجید ؛ پورپناهی، محمد ؛
(12 صفحه - از 85 تا 96 )
کلیدواژه ها:توسعهبخش خصوصیورزشرسانههای جمعی
-
نویسنده مسئول : میریوسفی، سیدجلیل ؛
(13 صفحه - از 97 تا 109 )
کلیدواژه ها:توسعهورزش قهرمانیرسانههای جمعیتوسعه فرهنگ اجتماعی