Autumn 2019, Volume 6 - Number 4 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Askaripoor Geluyake، Hossein ؛ Sabokro، Mehdi ؛ Morovati Sharif Abadi، Ali ؛ نویسنده مسئول : Bordbar، Gholamreza ؛
(12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:WorkersDecent WorkObstacles to Decent WorkIndustrial Relations
-
نویسنده مسئول : Mohammadian، Mahmood ؛ نویسنده : Afjeh، Aliakbar ؛ Amiri، Maghsoud ؛ Kari، Mehrzad ؛
(12 صفحه - از 13 تا 24 )
کلیدواژه ها:Iranian ScaleIranian TraitsConsumer Brands
-
نویسنده : Farokhizadeh، Saeed ؛ Hosseini، Seyed Azim ؛ Nazeri، Mostafa ؛ Javanshir، Hasan ؛ نویسنده مسئول : Seyedhosseini، Seyed Mohammad ؛
(12 صفحه - از 25 تا 36 )
کلیدواژه ها:Project managementKnowledge management processSystem DynamismCivil projects
-
نویسنده : Papari، Mahya ؛ Seyyedi، Seyed Masoud ؛ Hosseinpour، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Mehralizadeh، Yadollah ؛
(14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:Comparative studyStrategic Managementstrategic thinkingMajor ComponentsSub-Components
-
نویسنده : Zarif Sagheb، Maryam ؛ Fallahshams، Mirfeiz ؛ نویسنده مسئول : Nourbakhsh، Seyed Kamran ؛
(16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisConfirmatory Factor AnalysisPurchase IntentionIranian ContextForeign Food Products
-
نویسنده : Karimi، Mehdi ؛ Vafaei، Farhad ؛ Moradi، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Namamian، Farshid ؛
(10 صفحه - از 67 تا 76 )
کلیدواژه ها:MCDMANPDEMATELEntrepreneurialInnovative
-
نویسنده : Makhmali، Abdollah ؛ Salajegheh، Sanjar ؛ Sheikhi، Ayob ؛ نویسنده مسئول : Amiri، Aflatoun ؛
(14 صفحه - از 77 تا 90 )
کلیدواژه ها:Organizational EntrepreneurshipPolicy MakingEntrepreneur-Training Organization
-
نویسنده : Tazesh، Abdolkarim ؛ Mirabi، Vahid Reza ؛ Ranjbar، Mohammad Hossein ؛ نویسنده مسئول : Hassanpour Qorughchi، Esmaeil ؛
(12 صفحه - از 91 تا 102 )
کلیدواژه ها:brand imagedairy industrysensory marketingSensory ImpulseCasual Model
-
نویسنده : Hosseini Astaraei، Fatemehsadat ؛ Saeidi، Parviz ؛ Mostaghimi، Mahmood Reza ؛ نویسنده مسئول : Shojaie، Samereh ؛
(10 صفحه - از 103 تا 112 )
کلیدواژه ها:Market CapabilitiesOrganizational Innovation and Entrepreneurship (OIE)Municipalities of Golestan Province
-
نویسنده : Kazemi، Ali ؛ Na'ami، Abdullah ؛ نویسنده مسئول : Rousta، Alireza ؛
(12 صفحه - از 113 تا 124 )
کلیدواژه ها:export performanceExport market orientationDegree of GlobalizationIntensity of CompetitionMarket DistanceExport Entrepreneurship
-
نویسنده : Kohanzahedani، Bentolhoda ؛ Mirabi، Vahid Reza ؛ نویسنده مسئول : Hassanpour Qorughchi، Esmaeil ؛
(12 صفحه - از 125 تا 136 )
کلیدواژه ها:MarketingBrandingOrganic productssensory marketing
-
نویسنده : Hosseini، Seyyed Ebrahim ؛ Hosseinzadeh، Ali ؛ Zirak، Mahdi ؛ نویسنده مسئول : Sadeghi، Tooraj ؛
(12 صفحه - از 137 تا 148 )
کلیدواژه ها:BrandLoyaltygrounded theorycustomer satisfactionStaff Skillsinterior designReclaim
-
نویسنده : Salari، Ardeshir ؛ Talebnia، Ghodrat-Allah ؛ نویسنده مسئول : Vakilifard، Hamidreza ؛
(12 صفحه - از 149 تا 160 )
کلیدواژه ها:Neural NetworkCredit RiskReal and Legal ClientsMultilayer Feed-Forward
-
نویسنده : Oladi، Maryam ؛ Sayadi، Saeed ؛ Salajeghe، Sanjar ؛ Sheikhi، Ayub ؛ نویسنده مسئول : Manzari Tavakoli، Hamdallah ؛
(16 صفحه - از 161 تا 176 )
کلیدواژه ها:Structural EquationsPersonal characteristicsquality of working lifeEmployees' Maturity
-
نویسنده : Nasiri، Gholamreza ؛ Didehkhani، Hossein ؛ Shojaei، Samereh ؛ نویسنده مسئول : Saeedi، Parviz ؛
(10 صفحه - از 177 تا 186 )
کلیدواژه ها:EntrepreneurshipOrganizational Factorsknowledge commercializationAcademic Spin-Offs