April 2013, Volume 11 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Khalil Md Nor، D ؛ Wan NurFazni Wan Mohamad Nazarie ؛ Al-Ajamrosman Md Yusoff، A ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:TrustEcommercesocial networking sitesonline purchase
-
نویسنده : Mohammadpourzarandi، M. E ؛ Tamimi، R ؛
(8 صفحه - از 17 تا 24 )
کلیدواژه ها:Web Usage MiningWeb miningEcommercesecurity issuesdata miningtechniques
-
نویسنده : Sanayei، A ؛ Shaemi، A ؛ Ahadi، P ؛
(14 صفحه - از 25 تا 38 )
کلیدواژه ها:customerbrand loyaltyBrand AssociationBased Brand EquityE Banking
-
نویسنده : Hajli، M ؛ Hajli، M ؛ Khani، F ؛
(16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها:TrustPLSsocial mediaweb 2.0Social commerceSocial word of Mouth
-
نویسنده : Shafei، R ؛
(12 صفحه - از 55 تا 66 )
کلیدواژه ها:victimizationOnline shoppingCustomers‘ emotionseFraudPerceived damage
-
نویسنده : Ansari، A ؛ Kheirabadi، A ؛ Ghalamkari، S ؛ Khanjari، A. R ؛
(18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:Service QualityTrustcustomer satisfactionPerceived valuecontinue intention
-
نویسنده : Yahid، B ؛ Shahbahrami، A ؛ Nobakht، M. B ؛
(12 صفحه - از 85 تا 96 )
کلیدواژه ها:SecurityPaymentEcommercePayment ToolsEcheque
-
نویسنده : Safari، A ؛ Hashemi Fesharaki، M ؛ Hashemi Fesharaki، H ؛
(14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:effectivenessinformation systemsSCMRFID InformationInformation’s Technology
-
نویسنده : Asosheh، A ؛ Hajinazari، P ؛ Khodkari، H ؛
(16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها:Risk assessmentInformation SecurityISMSISOIEC 27000 Series