کلیدواژه E-banking / (19 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : روانگرد، فرانک ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : رونقی، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1402 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم (25 صفحه - از 201 تا 225 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکدادهبنیادبانکداری دیجیتال
-
2.
نویسنده مسئول : Haghighi Rad، Farzad ؛ نویسنده : Ghafouri، Latifeh ؛
مجله:International Journal of Business and Development Studies»July 2022, Volume 14 - Number 1 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 185 تا 201 )
کلیدواژه ها:InnovationTrustE-bankingmobile bankingrisk perceptionsocial influenceTrust, E-banking, Mobile Banking
-
3.
نویسنده مسئول : رئیس زاده، معصومه ؛ نویسنده : کاظمی، سید محمد ؛ رئیس زاده، آمنه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (11 صفحه - از 1337 تا 1347 )
کلیدواژه ها:کروناخدمات غیر حضوریپاندومیکیفیتبانکداری الکترونیکبانکمشتریاطلاعاتخدمات
-
4.
نویسنده : اعتمادی فرد، علی ؛ پیله وری، نازنین ؛ خمسه، عباس ؛ نویسنده مسئول : طبائیان، سید کمال ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 147 تا 165 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکقابلیت های پویانوآوری خدماتمیک مک فازی
-
5.
نویسنده : مهدی زاده طالشی، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : مرادی، سجاد ؛
مجله:مطالعات اقتصاد سیاسی بین الملل»بهار و تابستان 1399، دوره سوم - شماره 1 رتبه ج (وزارت علوم (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکیخودکارسازی فرایندهای شغلیسرمایۀ ثابتسرمایۀ متغیرقانون عام انباشت سرمایهICT
-
6.
نویسنده : بابایی میبدی، حمید ؛ نویسنده مسئول : علیرضایی، اسداله ؛
مجله:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1398 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 151 تا 172 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکرضایت مشتریانشعب بانک ملی سیرجان.
-
7.
نویسنده : طاهرخانی، معصومه ؛ غلامی، لیلا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (14 صفحه - از 76 تا 89 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریان
-
8.
نویسنده : محمد علی خلیل السمیرات ؛ رائد محمد العضایلة ؛
مجله:جامعة الشارقة»رمضان 1438 - العدد 29 ISC (20 صفحه - از 191 تا 210 )
کلیدواژه ها:الخدمات البنکیة الالکترونیةالخدمات البنکیةالعوامل الموثرة فی الخدمات البنکیةبنوک الهاتف.
-
9.
نویسنده : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 65 تا 97 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکی
-
10.
نویسنده : Valipour Pasha، Mohammad ؛ Bastanzad، Hossein ؛
مجله:Money and Economy»Spring 2017, Volume 12 - Number 2 رتبه د (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 193 تا 211 )
کلیدواژه ها:riskBank Soundness IndicatorsE Banking
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- د (1 مقاله)