تابستان 1400-شماره 2 رتبه C (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده مسئول : عباسیان، محمد ؛ نویسنده : صحت، سعید ؛
(27 صفحه - از 6 تا 32 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری پایدارمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدارحفظ مشتری
-
نویسنده : سنگی نور پور، عباسقلی ؛ قدرتی، اکبر ؛ رمضانی، مجتبی ؛ بهلولی، نادر ؛ علوی متین، یعقوب ؛
(26 صفحه - از 39 تا 64 )
کلیدواژه ها:روابط کارکنانمسئولیتپذیری اجتماعی سازمانپیامدهای رفتاری و نگرشی
-
نویسنده : محمودی، فاطمه ؛ احمدی، عباداله ؛ صالحی، مسلم ؛ نویسنده مسئول : شهامت، نادر ؛
(26 صفحه - از 69 تا 94 )
کلیدواژه ها:دانش آموزان دوره متوسطهشاخصهای فرهنگ سازمانیمدیران و معلمانمدارس اثربخش
-
نویسنده : پهلوان روی، مهر آفاق ؛ نویسنده مسئول : ناصری، بهاره ؛
(22 صفحه - از 98 تا 119 )
کلیدواژه ها:نوآوریزاهداناینرسی سازمانیاشتیاق شغلیکارکنان تامین اجتماعی
-
نویسنده : زارع، مجید ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، امیر ؛
(30 صفحه - از 124 تا 153 )
کلیدواژه ها:تحلیل فازیفرا امتیازفرانچایزینگشیرازخرده فروشی
-
نویسنده مسئول : ملائی، منیژه ؛ نویسنده : بنی هاشمی، سارا سادات ؛
(32 صفحه - از 159 تا 190 )
کلیدواژه ها:تولید چابکتولید مجازیچابکی سازمانهای تولیدیفناوری و بازارهای رقابتی
-
نویسنده : اله وردی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : لندران اصفهانی، سعید ؛
(23 صفحه - از 194 تا 216 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتعوامل اجتماعیمدل پذیرش فناوریقصد خریدذهنآگاهی