بهار و تابستان 1391 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
کارکرد الگویی شخصیت پردازی بر مخاطب؛ مطالعه موردی عروسک باربی
نویسنده : بشیر، حسن ؛ حسینی، سید بشیر ؛
(32 صفحه - از 5 تا 36 )
کلیدواژه ها: اسطوره اسلام اسوه سبک زندگی الگوسازی عروسک باربی هراسی. الگو باربی مخاطب کارکرد
-
منظومه فرهنگی؛ کاربرد استعاره منظومه شمسی برای ساماندهی سازمان های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : جعفری هفتخوانی، نادر ؛
(31 صفحه - از 37 تا 67 )
کلیدواژه ها: استعاره سازماندهی هماهنگی سازمانهای فرهنگی منظومة شمسی منظومة فرهنگی سازمان منظومه اسلامی شورایعالی انقلاب فرهنگی سیاستگذاری
-
«برزخ» یهودی - مسیحی شده در سینمای ایران
نویسنده : جوادی یگانه، محمد رضا ؛ آقاسی، محمد ؛
(27 صفحه - از 68 تا 94 )
کلیدواژه ها: مسیحی سینمای ایران سینمای هالیوود سینمای معناگرا رویکرد یهودی برزخ یهودی فیلم هالیوود مسیحیت مفهوم عالم برزخ اسلامی
-
رویکرد دوفضایی به آسیب های مجازی و دین: نگرش و تجربه ها
نویسنده : عاملی، سعید رضا ؛ حاجی جعفری، مجتبی ؛
(34 صفحه - از 95 تا 128 )
کلیدواژه ها: دوفضایی شدنها آسیب مجازی آسیب دوفضایی تجربهشناسی آسیب. آسیب کاربران فضای مجازی فضای فیزیکی
-
تحلیل ارتباط شناختی وبلاگ نویسی طلاب
نویسنده : کرم اللهی، نعمت الله ؛ مبینی مقدس، مجید ؛
(28 صفحه - از 129 تا 156 )
کلیدواژه ها: ارتباطات طلاب وبلاگنویسی واوبلاگ تحلیل ارتباط شناختی. وبلاگ مخاطب رسانه بلاگر
-
«بازنمایی خدا» در بلاگفای فارسی (تحلیل «الهیات مردم پسند مجازی اینترنتی» در ایران)
نویسنده : نجاتی حسینی، سید محمود ؛
(38 صفحه - از 157 تا 194 )
کلیدواژه ها: بازنمایی مجازی خدا الهیات مجازی الهیات و خدای پیشامجازی جامعهشناسی وبلاگهای دینی فارسی الهیات خدا مجازی اینترنتی فارسی خداوند دین مردمپسند
-
تبیین بنیان های نظری حاکم بر ارزش های خبری و نظریه استفاده و خشنودی مقدمه ای بر مطالعه بومی خبر
نویسنده : نصراللهی، محمد صادق ؛ همایون، محمد هادی ؛
(35 صفحه - از 195 تا 229 )
کلیدواژه ها: اومانیسم کاپیتالیسم علوم انسانی اسلامی ارزشهای خبری نظریه استفاده و خشنودی علوم ارتباطات رسانهها مخاطب فهرست ارزشهای خبری نظریه مجاورت گزینش