پاییز و زمستان 1396 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم)
-
اولویتیابی سیاست رسانهای مد لباس مبتنی بر مسئلهشناسی چرخه آن در جامعه ایران
نویسنده : افروغ، عماد ؛ مهربانی فر، حسین ؛
(37 صفحه - از 9 تا 45 )
کلیدواژه ها: سیاست رسانهای مد لباس چرخه مد
-
ارتباطات گروهی نخبگان نوجوان؛ مورد مطالعه سیاستهای کانون دانشپژوهان نخبه
نویسنده : باهنر، ناصر ؛ سهرابی، حامد ؛
(29 صفحه - از 45 تا 73 )
-
واکاوی ابعاد فرهنگی مراکز آموزش نخبگان مبتنی بر دینامیسم خود و دیگر
نویسنده : پاکتچی، احمد ؛ سجادی، حامد ؛
(30 صفحه - از 75 تا 104 )
کلیدواژه ها: ابعاد فرهنگی نشانهشناسی فرهنگی آموزش نخبگان مدارس سمپاد
-
سیاستگذاری رسانه مطلوب در جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : خواجه سروی، غلامرضا ؛ بیات، مرتضی ؛
(27 صفحه - از 105 تا 131 )
کلیدواژه ها: سیاستگذاری رسانههای جمعی الگوی رسانه مطلوب
-
اطلس فرهنگی ایران؛ مولفه محوری در پیوستنگاری و مهندسی فرهنگی
نویسنده : صمدی، مجتبی ؛ احمدی، علی ؛
(33 صفحه - از 133 تا 165 )
کلیدواژه ها: جغرافیای فرهنگی ایران پیوست فرهنگی اطلس فرهنگی مطالعات هافستد و گلوب
-
محبت و هویت در آیینه نمایش جهانی اربعین؛ مطالعه ماهیت، کارکردها و ساختار پیادهروی اربعین از منظر ارتباطات آیینی
نویسنده : گیویان، عبدالله ؛ امین، محسن ؛
(28 صفحه - از 167 تا 194 )
کلیدواژه ها: نمایش اجتماع آیین شیعیان ارتباطات آیینی پیادهروی اربعین
-
توسعه فرهنگی محلهای پایدار مسجد محور مورد مطالعه مسجد ثامنالائمه (ع) تهران
نویسنده : مهدوی کنی، محمدسعید ؛ امینی هرندی، رضا ؛
(48 صفحه - از 195 تا 242 )
کلیدواژه ها: برنامهریزی شهری توسعه فرهنگی مشارکت اجتماعی مسجد توسعه محلهای پایدار