بهار و تابستان 1390- شماره 39
-
رسانه های جمعی و مسئولیت اجتماعی مطالعه تطبیقی رویکرد اسلامی و غربی
نویسنده : باهنر، ناصر ؛ روحانی، محمدرضا ؛
(30 صفحه - از 5 تا 34 )
کلیدواژه ها: فردگرایی امر به معروف و نهی از منکر رسانه مسئولیت مسئولیت اجتماعی حقیقت انسانی جمع گرایی رسانهها مطبوعات اسلامی نظریه منکر رسانههای جمعی جامعه
-
نظریه مسئولیت اجتماعی؛ حلقه مفقوده استعاره سازمان به مثابه رسانه
نویسنده : دانایی فرد، حسن ؛ بابایی مجرد، حسن ؛ صفری، محمد ؛
(28 صفحه - از 35 تا 62 )
کلیدواژه ها: استعاره رسانه سازمان رسانه ای مسئولیت اجتماعی سازمان مسئولیت اجتماعی رسانه نظریۀ مسئولیت اجتماعی سازمان مسئولیت اجتماعی سود مدیریت معنا
-
بررسی عوامل مؤثر بر میزان حضور دانشجویان در نماز جماعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان
نویسنده : ذوالفقاری، علی رضا ؛ خلجی، حسن رضا ؛
(16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها: دانشگاه نماز جماعت مشارکت دانشجویان نماز مشارکت کارکنان
-
کاوشی در فرانظریه های علوم اجتماعی و انسانی؛ ملزومات رفتن به سوی فرانظریه ورزی اسلامی
نویسنده : فیاض، ابراهیم ؛ بدره، محسن ؛
(32 صفحه - از 79 تا 110 )
کلیدواژه ها: فلسفه علوم انسانی فرانظریه اثبات گرا فرانظریه پسامدرن فرانظریه واقع گرایی انتقادی فرانظریه انتقادی فرانظریه اسلامی فرانظریه فلسفه علوم اجتماعی نظریه علوم اجتماعی معرفت هرمنوتیک پسامدرنیسم
-
توسعه یافتگی ژاپن؛زمینه های تاریخی - اجتماعی تکوین مفهوم «وظیفه» در دوره ادو
نویسنده : گلمحمدی، علی ؛ هاچی اوشی، ماکوتو ؛
(36 صفحه - از 111 تا 146 )
کلیدواژه ها: توسعه ایران ژاپن توسعه یافتگی وظیفه مسئولیت پذیری دوره ادو زمین جنگ کشاورزان چین سیاسی حکومت
-
بررسی نظام تولید برنامه های دینی تلویزیون در سازمان صدا و سیما
نویسنده : منتظر قائم، مهدی ؛ معتمدی، بشیر ؛
(40 صفحه - از 147 تا 186 )
کلیدواژه ها: برنامه های دینی تلویزیون نظام تولید برنامههای تولید سازمان صدا و سیما رسانه سازمان
-
آسیب شناسی فرهنگی در ارتقای سلامت اداری سازمان های دولتی و غیر دولتی
نویسنده : ربیعی، علی ؛ بیگدلی، مینو ؛
(20 صفحه - از 187 تا 206 )
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی فساد اداری سلامت اداری ارتباطات فرهنگ کاهش فساد اداری رسانهای اخلاق خبر دین
-
بررسی و معرفی کتاب «خبر؛ تحلیل شبکه ای و تحلیل گفتمان»
نویسنده : امامی، سید مجید ؛
(7 صفحه - از 207 تا 213 )