تابستان 1395 - شماره 18
-
نقش تبلیغات شبکه اجتماعی تلگرام در جلب اعتماد مخاطبان؛ به خرید کالا
نویسنده : خانیکی، هادی ؛ کیاء، علی اصغر ؛ میر، صمد ؛
(48 صفحه - از 11 تا 58 )
کلیدواژه ها: تبلیغات کالا شبکه های اجتماعی پيامهای تبليغاتی اطلاعات ارتباطات مخاطبان
-
آسیب شناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی در بسیج
نویسنده : احمدی، اسماعیل ؛ احمدی، ابوالفضل ؛ نقیب السادات، سید رضا ؛
(36 صفحه - از 59 تا 94 )
کلیدواژه ها: بسیج اطلاع رسانی روابط عمومی اطلاعات مدیران سازمان چالش
-
شباهت ها و تمایزات تصمیمات قضایی و اداری با نگاهی موردی به تصمیمات هیئت نظارت بر مطبوعات
نویسنده : اسدی، عباس ؛ اله یاری، محدثه ؛
(32 صفحه - از 95 تا 126 )
کلیدواژه ها: حقوق ارتباطات هیت نظارت بر مطبوعات تصمیمات اداری مطبوعات دیوان عدالت اداری دادگاه قانون مطبوعات قانون تصمیمات قضایی دادرسی قانون دیوان عدالت اداری
-
میزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان کاربران اینترنت
نویسنده : محبوبی، مسعود ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛
(24 صفحه - از 127 تا 150 )
کلیدواژه ها: اعتماد اجتماعی رسانه های نوین ابعاد اعتماد اعتماد کاربران اینترنت ابعاد اعتماد اجتماعی میزان اعتماد
-
بررسی تاثیر رهبری دینی بر فرهنگ سازمانی
نویسنده : شریفی، مهدی ؛ منتظری، علی اصغر ؛
(34 صفحه - از 151 تا 184 )
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی رهبری دینی رهبری تحول آفرین مبادله رهبر - پيرو کارکنان سبک رهبری تحولآفرین مبادله رهبر
-
تحلیل کلی محتوای نشریات دولتی جمهوری بلاروس و بررسی مجلات ادبی-هنری آن
نویسنده : قربانی ابراهیمی، نوریه ؛
(16 صفحه - از 185 تا 200 )
کلیدواژه ها: روزنامه نگاری مطبوعات جمهوری بلاروس مجلات ادبی - هنری بلاروس مطبوعات ادبی اطلاعات هنری روزنامهها
-
اصول اخلاقی در خصوص استفاده از رسانه های اجتماعی برای پزشکان و پیراپزشکان )با توجه به اخلاق پزشکی انجمن پزشکان انگلستان(
نویسنده : فروغی، مریم ؛ شهنوازی، حسین ؛
(14 صفحه - از 201 تا 214 )
کلیدواژه ها: اصول اخلاقی اخلاق پزشکی رسانه های اجتماعی پزشکان اطلاعات بیماران حرفهای کاربران اینترنت