تابستان 1385، سال دوم - شماره 1
-
عوامل و محرک های توسعه بانکداری الکترونیکی در ایران:مطالعه موردی بانک رفاه
نویسنده : قره چه، منیژه ؛ عبدالباقی، عبدالمجید ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛
(23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی بانکداری الکترونیکی محرک های توسعه بانک توسعه بانکداری الکترونیکی اطلاعات توسـعه بانکـداری الکترونیکی توسـعه
-
عوامل تاثیر گذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در به کارگیری سیستم های بازاریابی الکترونیکی
نویسنده : لطیف، بیژن ؛ سابقی ساروئی، نیالا ؛
(26 صفحه - از 24 تا 49 )
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی زیرساخت فناوری اطلاعات همراستایی استراتژیک پذیرش فناوری اطلاعات اخذ و نفوذ فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات توانمندی بهکارگیری بـه
-
رتبه بندی فروشگاه های زنجیره ای شهروند:با تاکید برمعیارهای آموزش و خلاقیت
نویسنده : پورکاظمی، محمدحسین ؛ نجفی، رضا ؛
(27 صفحه - از 50 تا 76 )
کلیدواژه ها: سنجش عملکرد AHP TOPSIS رتبه بندی فروشگاه های شهروند معیارهای اقتصاد نوین فروشگاه کارکنان هـا بـه روش
-
اثر کسب و کار الکترونیکی بر تقاضای بنزین:مطالعه ی تجربی شهر تهران
نویسنده : حسینی، سید شمس الدین ؛ شفیعی، افسانه ؛
(25 صفحه - از 77 تا 101 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی کسب و کار الکترونیکی تقاضای سفر تفاضای بنزین فناوری اطلاعات و ارتباطات سفر الکترونیکی تقاضای بنزین فناوری ارتباطات و اطلاعات
-
اثر پرداخت های الکترونیکی بر تقاضای پول نقد
نویسنده : صمصامی، حسین ؛ پور حسن امیری، مائدده ؛
(16 صفحه - از 102 تا 117 )
کلیدواژه ها: داده های پنل پرداخت الکترونیکی تقاضای پول نقد ATM الکترونیکی POS بـا برآورد تقاضـای پـول بـه
-
جهانی شدن،یکپارچگی اقتصادی و پتانسیل تجاری:بررسی مدل جاذبه در تحلیل تجاری ایران
نویسنده : کریمی هسنیجه، حسین ؛
(26 صفحه - از 118 تا 143 )
کلیدواژه ها: جهانی شدن مدل جاذبه یکپارچگی اقتصادی داده های پانل پتانسیل تجاری دو جانبه ایران اقتصادی تجاری بـه یکپـارچگی یکپارچگی اقتصادی کـشور برآورد ایران