تابستان و پاییز 1390، سال هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
طراحی و ارزیابی شاخص ترکیبی رقابت مندی صنعتی در ایران و جهان
نویسنده : طباطبائیان، سید حبیب الله ؛ پریزادی، عیسی ؛ نقی زاده، رضا ؛ نقی زاده، محمد ؛ حاتم، محسن ؛ زرندی، سعید ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها: ایران مدلسازی معادلات ساختاری پایش رقابت مندی صنعتی
-
عوامل بازدارنده قصد کارآفرینانه دانشجویان: مورد مطالعه دانشگاه تهران
نویسنده : جعفری مقدم، سعید ؛ زالی، محمد رضا ؛ جلیل زاده، مریم ؛
(26 صفحه - از 27 تا 52 )
کلیدواژه ها: عملگرایی قصد کارآفرینانه درک مطلوبیت درک فرصت درک امکانپذیری
-
اثر آزادسازی تجاری بر بهره وری کل عوامل تولید در گروه منتخب کشورهای سازمان همکاری اسلامی
نویسنده : نجارزاده، رضا ؛ تمنایی فر، سیما ؛
(20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها: آزادسازی تجاری بهرهوری کل عوامل تولید داد ههای تابلویی
-
پیشنهاد شیوه ی مناسب ارزشگذاری دانش فنی با مورد کاوی یک سازمان توسعه ای
نویسنده : حاجی حیدری، نسترن ؛ صاحب، طیبه ؛ واسعی، مرتضی ؛
(24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه ها: ارزشگذاری دانش فنی روش هزینه روش بازار روش های مبتنی بر درآمد
-
شناسایی بخش های کلیدی اقتصاد ایران: رویکرد نوین نظریه ی شبکه
نویسنده : جهانگرد، اسفندیار ؛ کشت ورز، ویدا ؛
(24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها: نظریه شبکه بخش کلیدی شاخصهای چندسطحی
-
ارزیابی کارایی شرکت های مخابرات استانی
نویسنده : میر غفوری، سید حبیب الله ؛ شفیعی رودپشتی، میثم ؛ ندافی، غزاله ؛
(24 صفحه - از 121 تا 144 )
کلیدواژه ها: کارایی تحلیل پوششی داده ها و خاکستری شرکتهای مخابرات استانی
-
تحلیل عوامل مؤثر بر مصرف انرژی خانگی و برق مصرفی خانوار در ایران: با تأکید بر بهره وری انرژی
نویسنده : قلی زاده، علی اکبر ؛ براتی، جواد ؛
(24 صفحه - از 145 تا 168 )
کلیدواژه ها: مصرف انرژی مصرف برق تکنیک تجزیه شاخص بخش مسکونی
-
ارزیابی و رتبه بندی ابعاد بازاریابی اینترنتی صنعت فرش کشور
نویسنده : سعیدی، نیما ؛ نوروزنژاد درزی نقیبی، امیر ؛ زنده باد، سعیده ؛
(18 صفحه - از 169 تا 186 )
کلیدواژه ها: صنعت فرش بازاریابی اینترنتی TOPSISفازی
-
شناسایی و اولویت بندی بازارهای هدف محصولات صادراتی صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات
نویسنده : دینی ترکمانی، پوریا ؛
(30 صفحه - از 187 تا 216 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات TOPSIS بازارهای هدف اولویت بندی مزیت نسبی آشکارشده
-
تأثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتریان در تجارت الکترونیکی B2C (مورد کاوی: بیمه اینترنتی ایران و البرز)
نویسنده : افخمی، احمد ؛ ترابی، مصطفی ؛
(16 صفحه - از 217 تا 232 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی رضایت مشتری بیمه الکترونیکی فروش مستقیم به مشتری بیمه ایران کیفیت خدمات الکترونیکی بیمه البرز