پاییز و زمستان 1395 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی میزان به کارگیری عناصر برنامه درسی سازنده گرا در آموزش عالی: یک مطالعه ترکیبی ( مورد مطالعه: دانشگاه شیراز)
نویسنده : صالحی عمران، ابراهیم ؛ عابدینی، میمنت ؛
(26 صفحه - از 7 تا 32 )
کلیدواژه ها: آموزش برنامه درسی سازنده گرایی
-
شکل گیری و تکوین یک برنامه بین رشته ای دوره تحصیلات تکمیلی: آموزش ریاضی در ایران
نویسنده : غلامآزاد، سهیلا ؛ گویا، زهرا ؛
(20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها: دیسیپلین دانشگاهی دیسیپلین آموزش ریاضی برنامه درسی بین رشته ای سیر تاریخی شکل گیری دوره های کارشناسی ارشد و دکتری آموزش ریاضی
-
مطالعه کیفی کاربست بازی های شبیه سازی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشته های کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری(مطالعه موردی: دانشگاه تهران)
نویسنده : ملکی پور، احمد ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ دهقانی، مرضیه ؛ زالی، محمدرضا ؛
(24 صفحه - از 53 تا 76 )
کلیدواژه ها: آموزش کارآفرینی علوم اجتماعی و رفتاری بازی های شبیه ساز
-
تحلیلی بر مطالعات انجام شده در زمینه بهره گیری از روش منتورینگ برای اعضای هیئت علمی دانشگاه ها
نویسنده : دانشمندی، سمیه ؛ فتحی واجارگاه، کورش ؛ خراسانی، اباصلت ؛ قلیچلی، بهروز ؛
(26 صفحه - از 77 تا 102 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی منتورینگ اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام
-
دانش برنامه درسی در آموزشگری: شایستگی حرفه ای مغفول در آموزش عالی
نویسنده : عباباف، زهره ؛
(28 صفحه - از 103 تا 130 )
کلیدواژه ها: شایستگی های حرفه ای برنامه درسی آموزش عالی آموزشگری در آموزش عالی دانش برنامه درسی
-
رتبه بندی مولفه های برنامه درسی پنهان از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی
نویسنده : جوادی پور، محمد ؛ رحیمی، بهروز ؛
(26 صفحه - از 131 تا 156 )
کلیدواژه ها: هویت علمی مولفه های برنامه درسی پنهان دیدگاه دانشجویان برنامه درسی آموزش عالی
-
مطالعه مولفه های برنامه درسی و گرایش مولفان کتاب « معادلات دیفرانسیل مقدماتی و مسئله های مقدار مرزی »
نویسنده : کریمی فردین پور، یونس ؛
(24 صفحه - از 157 تا 180 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا برنامه درسی تلفیقی آموزش معادلات دیفرانسیل