-
1.
نویسنده : دهقانی زاده بغدادآبادی، لیلا ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:نیاز به شناختباورهای اخلاقیبدبینی شخصیتیتشویش ذهنیحمایت از برند
-
2.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ صحت، سعید ؛ چرخیان، مژده ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1391 - شماره 108 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 113 تا 138 )
کلیدواژه ها:بیمه مسئولیترفتار تغییر برندخصوصیات شخصیت مصرف کنندهروابط درک شدهضعف خدمات
-
3.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ همت یار، محمد ؛
مجله:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1395 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 355 تا 368 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادوفاداریتجربه برند
-
4.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ سخنوری بخشایشی، فهیمه ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1394 - شماره 120 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:نگرشقصدرفتار مصرفکنندهوفاداریخدمات ترکیبی بانک و بیمهمنافع درکشدهبانکمشتریانوفاداری عاطفیپژوهشبیمـهشرکت بیمه