-
1.
نویسنده : مختاران، ماهرخ ؛ دوستی، جواد ؛ فخاریان، میثم ؛ شعبانلو، محسن ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (25 صفحه - از 156 تا 180 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریارزش خدمات درک شدهتمایل به بازدید مجدد هتل و ارتباطات شفاهی مثبت
-
2.
نویسنده : مشهدی تفرشی، سمیه ؛ نویسنده مسئول : مختاران، ماهرخ ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 463 تا 484 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیرفتار شهروندیسکوت سازمانیبطالت اجتماعی کارکنانکارکنانسکوتسازمانیبطالت اجتماعیرفتار شهروندی سازمانی