کلیدواژه ارزش خدمات درک شده / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عقیلی، خدیجه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 15 تا 36 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش خدمات درک شدهتبلیغات دهان به دهانراحتی استفاده از خدماتمشتریخدماترضایتمشتریان
-
2.
نویسنده : مختاران، ماهرخ ؛ دوستی، جواد ؛ فخاریان، میثم ؛ شعبانلو، محسن ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (25 صفحه - از 156 تا 180 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریارزش خدمات درک شدهتمایل به بازدید مجدد هتل و ارتباطات شفاهی مثبت