مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت کسب و کار 2 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
-
1.
نویسنده : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره پانزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 350 تا 388 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلدارینوآوری خدماتهمآفرینی ارزش مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : پویا، علی رضا ؛ نویسنده : بستام، هادی ؛ حسین زاده، علی ؛ فخاریان، میثم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 49 تا 70 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیعواطف و احساساتکیفیت ادراک شده خدماتنگرش و رفتار مشتریان
-
3.
نویسنده : دینی، بهروز ؛ فخاریان، میثم ؛ معصوم زاده زواره، ابوالفضل ؛ گلکاران مقدم، سمیرا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1397، سال سیزدهم - شماره 41 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:سودمندی ادراک شدهشرکت هواپیماییقصد خرید اینترنتی بلیطریسک ادراک شده سهولت استفاده ادراک شده
-
4.
نویسنده : مختاران، ماهرخ ؛ دوستی، جواد ؛ فخاریان، میثم ؛ شعبانلو، محسن ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (25 صفحه - از 156 تا 180 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریارزش خدمات درک شدهتمایل به بازدید مجدد هتل و ارتباطات شفاهی مثبت
-
5.
نویسنده : حسینی، سیدمهدی ؛ جلالی، سیدمهدی ؛ سلیمانی فرد، فرشته ؛ فخاریان، میثم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (25 صفحه - از 103 تا 127 )
کلیدواژه ها:رفتار نوآورانه فردیمزایای تصویری مورد انتظارپیامدهای عملکردی مثبت مورد انتظارحمایت سازمانی درکشده از نوآوریکیفیت ارتباط با مدیرنوآوری بهعنوان الزام شغلیمحبوبیت بهعنوان نوآورینارضایتی از وضعیت موجود