کلیدواژه رضایتمندی مشتری / (52 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری با استفاده از رویکردهای دلفی فازی و پویاییشناسی سیستم
نویسنده : فارغ، فهیمه ؛ اولیا، محمد صالح ؛ نویسنده مسئول : زارع مهرجردی، یحیی ؛
مجله : مدیریت تولید و عملیات » زمستان 1401 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 1 تا 38 )
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتری دلفی فازی پویاییشناسی سیستم پایداری شرکتی
-
2.
طراحی مدل عملیاتی ارائه خدمت به مشتریان بانک صادرات در جهت رضایتمندی آن ها (مورد مطالعه مشتریان شعبات بانک صادرات شهرتهران)
نویسنده : طاهری، محمدحسین ؛ عطرزاده فرشبافی، پدرام ؛
مجله : منابع و سرمایه انسانی » زمستان 1401 - شماره 6 (24 صفحه - از 95 تا 118 )
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتری کیفیت خدمات ادراک شده ارائه خدمت با کیفیت
-
3.
ارزیابی عملکرد رضایت مشتری مطالعه موردی: شرکت ایران تابلو
نویسنده : صالحی، حمیدرضا ؛
مجله : مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه » آبان 1401 - شماره 39 (8 صفحه - از 31 تا 38 )
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد کیفیت وفاداری مشتری رضایتمندی مشتری مشتری رضایت مشتری مشتریان ارزیابی مشـتری
-
4.
تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایتمندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاههای شنا
نویسنده : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، صدیقه ؛
مجله : مطالعات بازاریابی ورزشی » پاییز 1401 - شماره 11 (27 صفحه - از 160 تا 186 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات Service Quality رسانه اجتماعی customer satisfaction رضایتمندی مشتری social media تمایل حضور مشتری Customers' Behavioral intention
-
5.
بررسی رابطه بین عوامل ساختاری شرکت با رضایتمندی مشتریان بیمه معلم
نویسنده : فاطمی، سیدمنصور ؛
مجله : پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار » تابستان 1401 - شماره 2 (9 صفحه - از 313 تا 321 )
کلیدواژه ها: بیمه عوامل ساختاری رضایتمندی مشتری مشتری رضایت رضایتمندی مشتری رضایت مشتری
-
6.
تعیین میزان رضایت مندی مشتریان بانک با داده کاوی ترکیبی مطالعه موردی بانک شهر
نویسنده : زارعی همت، پژمان ؛
همایش : مدیریت و تجارت الکترونیک » دوره 2؛ 1400/10/30 - 1400/10/30 (16 صفحه - از 601 تا 616 )
کلیدواژه ها: ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺳﻠﺴﻠﻪ ﻣﺮاﺗﺒﯽ ﺑﺎﻧﮑﺪاري رﺿﺎﯾﺖ ﻣﻨﺪي ﻣﺸﺘﺮي RFM رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪي ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎﻧﮏ
-
7.
تحلیل مفهوم وفاداری مشتری، رضایتمندی مشتری و درک مشتری از ارزش در کسبوکار الکترونیک
نویسنده : خوئینی، الهه ؛
مجله : مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری » زمستان1400، دوره هفتم - شماره 25 (21 صفحه - از 82 تا 102 )
کلیدواژه ها: بازاریابی وفاداری مشتری کسبوکار الکترونیک رضایتمندی مشتری بازاریابی الکترونیک درک مشتری از ارزش
-
8.
تحلیل رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تاکید بر نقش تعدیل کننده هزینههای تعویض بانک)
نویسنده : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ ترکی، لیلا ؛ نادری، معین ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 233 تا 250 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری رضایتمندی مشتری تبلیغ دهانبهدهان هزینههای تعویض بانک
-
9.
مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه
نویسنده مسئول : شفیعی، سلیمان ؛ نویسنده : خادمی، رامین ؛ حریری، اردوان ؛
مجله : مدیریت دانش سازمانی » تابستان 1400 - شماره 13 ISC (33 صفحه - از 187 تا 219 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات مدل معادلات ساختاری رضایتمندی مشتری مدیریتدانش مشتری بانک ملت کرمانشاه مشتری کارکنان بانک
-
10.
مدیریت روابط با مشتری بر رضایت مشتری با میانجیگری درک مشتری از کیفیت خدمات
نویسنده : عبادی زال، فاطمه زهرا ؛
همایش : الگوهای نوین مدیریت کسب و کار » دوره 4؛ 1400/03/30 - 1400/03/30 (8 صفحه - از 5548 تا 5555 )
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری کیفیت خدمات رضایت مندی مشتری میانجیگری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (16 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- B (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- د (1 مقاله)