-
1.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ الهیاری، اشکان ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریتصویر برندارزش ویژه برندمدیریت راهبردی برندپیادهسازی راهبرد ایجاد برندشناساییراهبردیمدیریت راهبردیپیادهسازیتصورارزش ویژهارزشتصویر سازمانی
-
2.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ باقری، تینا ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها:نوآوریصنعت بانکدارینظام نوآوری ملی
-
3.
نویسنده : دیواندری، علی ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1384 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 147 تا 180 )
کلیدواژه ها:ایرانصنعت بانکداریبانکهای تجاریمدیریت تغییرمدلسازی تغییرات استراتژیکالگوی استیس و دانفیالگوی کرت لوینالگوی هرسی و بلانچارداستراتژیمدیرانتغییرات استراتژیککارکنانسازمانمدیریتتغییراطلاعات