-
1.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ کزازی، ابوالفضل ؛ خلیلی شجاعی، وهاب ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1387 - شماره 57 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (28 صفحه - از 105 تا 132 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدل کیفیت خدمات(سرکوال)مشتریمشتریانرضایت مشتریان
-
2.
نویسنده : کزازی، ابوالفضل ؛ مرعشی، سید علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز و زمستان 1382 - شماره 39 و 40 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها:سیستمهای تولید سلولیماتریسآرایشالگوریتم