-
1.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ احمدی، پرویز ؛ مومنی، محدثه ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نژاد، محمد ؛
مجله:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1399- شماره 10 (36 صفحه - از 73 تا 108 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندجامعه آنلاین برندویژگیهای جامعه آنلاین برندمشارکت مشتریان
-
2.
نویسنده : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندترجیح برندابعاد بصری تبلیغات محیطیمجتمع تجاریتبلیغات محیطیمشتریانترجیحتایپوگرافیلوگووفاداریپژوهش
-
3.
نویسنده : احمدی، پرویز ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1393 - شماره 71 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 65 تا 94 )
کلیدواژه ها:صنعت مواد غذاییوفاداری به برندارزش ویژه برندهویت برند